掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

管房呻房亂:烏煙瘴氣 __,

管房投訴卓林的房間非常混亂,煙頭甚多,並留下一堆物品及行李篋。
卓林前晚和太太Andi沒有錢繳交賓館房租,最後報警解決。卓林和Andi離開旺角賓館後,劉女士開始執拾她們租住的房間,發現房內的煙灰盅有大量煙蒂,空氣相 ...


卓林前晚和太太Andi沒有錢繳交賓館房租,最後報警解決。卓林和Andi離開旺角賓館後,劉女士開始執拾她們租住的房間,發現房內的煙灰盅有大量煙蒂,空氣相當混濁,整間房一片凌亂。劉女士一邊執拾一邊嘆謂:「烏煙瘴氣!」她又說:「之前冷氣機壞咗,我畀風扇佢哋都唔要,兩個人帶四個篋,已經掉咗兩個,離開時帶走一個,仲漏低一個。」

劉女士透露卓林和Andi入住期間甚少外出:「佢哋話做model,但咁多日冇見佢哋出去做嘢,大多時間都留喺房睇電腦,下午4、5點先出去食飯。」

相關新聞:【遺產安排】成龍若立遺囑 卓林難分身家




鍾意就快D Share啦!