掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

【激罕】人妻黃翠如狂操腹肌 老公仔蕭正楠有福了 __,蕭正楠,黃翠如,

黃翠如激罕晒腹肌,蕭正楠咪係最大受益人?!(IG圖片)
37歲嘅黃翠如升呢做人妻,但就好低調,台慶頒獎禮未完已經走咗,留低老公仔蕭正楠一個人做訪問。(相關新聞:https://bit.ly/2LnyIkr) ...


37歲嘅黃翠如升呢做人妻,但就好低調,台慶頒獎禮未完已經走咗,留低老公仔蕭正楠一個人做訪問。(相關新聞: https://bit.ly/2LnyIkr )



不過,翠如嘅ig就不斷更新,日前講完佢哋嘅求婚經過,仲晒咗一對代表「愛的意義同承諾」嘅Spoon Ring婚戒,真係甜到漏。翠如噚日再有突破,激罕騷身材,着住一件運動Bra Top,隱約都見到腹肌。



翠如留言:「2018年的最後一個月,開始為自己這一年總結。人生進入了一個新里程,使我成為一個更快樂的人。」佢話工作上都有新里程,就係拍咗個護膚品廣告,佢話﹕「我靜靜地給了自己一個挑戰,要讓自己更強壯。這照片記錄了我小小的成績,我這個小小的腹肌,不知可以陪伴我多久。」操到咁fit,唔知生BB大計幾時會進行呢?!



翠如今日回覆傳媒話操咗一個月,佢話﹕「操得少過一個月啦,我之前有肚腩㗎,食好小嘢。」





精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!