掃呢頁CODE去手機

2018年12月4日 星期二

【下年結婚】驚現幸褔肥凸肚腩 何猷啟趕時間衝紅燈 __,何猷啟,

何猷啟年頭宣布求婚成功,一直準備緊婚禮,之前打算年尾會正式結婚。不過佢地趕唔切年尾結婚,何猷啟話婚禮會喺下年舉行,但詳細就唔可以透露住。雖然未公布到婚 ...




何猷啟年頭宣布求婚成功,一直準備緊婚禮,之前打算年尾會正式結婚。不過佢地趕唔切年尾結婚,何猷啟話婚禮會喺下年舉行,但詳細就唔可以透露住。雖然未公布到婚期,兩人仍然恩愛,早排先去完希臘兩人世界。唔知係咪因為同女友太幸褔,何猷啟都開始幸褔肥啊。

呢日佢一枝公喺銅鑼灣出現,著住白衣tee嘅佢 個肚好似好突出喎!女友唔喺身邊,佢只好邊行邊玩電話,顯得自己無咁寂寞啊嘛。佢似乎好趕時間,一直行得好快,見無車仲衝埋紅燈,入豐澤問咗啲野就急急腳出返嚟,再行去跑馬地。

雖然何猷啟未正式踏入婚姻,今年又先得27歲,但睇到佢呢個中年已婚男標準啤酒肚,似乎已經準備好結婚啦。不過結婚大日子點都要靚仔啲嘅,佢平時又有做開運動,相信佢好快會操返弗個Body。啱啱係賭王97歲生日,唔知何猷啟趕唔趕得切俾到個孫同賭王賀98歲生日呢?

鍾意就快D Share啦!