網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月7日 星期五

周志康:老婆產後犯禁吹風 周志康靠兩個女中鑽石 __,周志康,

周志康老婆竟然着短褲出院,仲話好熱添!巨聲幫出身的細孖周志康與圈外太太盧芷茵(Emily)育有一名囡囡Emma,日前太太再誕下二公主,今日周志康帶同大 ...


周志康老婆竟然着短褲出院,仲話好熱添!


巨聲幫出身的細孖周志康與圈外太太盧芷茵(Emily)育有一名囡囡Emma,日前太太再誕下二公主,今日周志康帶同大女到醫院接太太及細女出院。一家四口現身醫院大堂時,Emily竟犯產後不能吹風大忌,見佢着住超短牛仔褲,佢解釋:「係呀,因為好熱呀,我熱到流晒汗,而且我好少喺室外,轉頭就上車,唔會好吹到風。」周志康即說:「係呀,應該包到實。(你應該強制老婆着條長褲?)我連喺產房出聲佢都鬧,唔畀我講嘢,依家惟有返屋企時幫佢擋住啲風。」

周志康又透露細女預產期喺19號,早咗約兩星期出世,臨生前太太仲行緊街,去到醫院成個過程只用咗兩個鐘BB就出世,佢話:「妹妹好錫媽咪,好順利就出世咗,出世重5.9磅,仲未改名。(負擔大咗?)經濟上就唔係好擔心,反而係照顧方面就擔心啲,太太唔想請工人,唔想屋企有陌生人住,佢主力照顧,而我除咗做嘢,好多時都會喺屋企,好彩長輩都會幫手。」

周志康又謂兩個女兒都好腳頭:「我咁多年台慶都冇中過獎,家姐出世我就中咗隻鑽石錶,今年阿妹出世又中咗鑽石,係好好嘅意頭,係上天嘅祝福。」他又謂自做咗爸爸後,心態上變咗不少:「目標變得好清晰,有咗家庭個人定好多,好明確知要做好自己,更有責任心。(工作上想唱歌或拍劇多啲?)實際上無論唱歌或拍戲我都會來者不拒,冇為自己定一個位。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!