掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

認愛護新歡 洪永城:佢係好女友 好多優點 __,洪永城,

洪永城新女友梁諾妍為模特兒,身形弗爆。互聯網圖片
洪永城新女友梁諾妍為模特兒,身形弗爆。互聯網圖片有份角逐視帝的洪永城自知陪跑,昨日出席活動時,他力挺同場的張衞健封視帝,被爆新戀情的他,更一臉春風直認 ...


有份角逐視帝的洪永城自知陪跑,昨日出席活動時,他力挺同場的張衞健封視帝,被爆新戀情的他,更一臉春風直認拍拖。問到他與模特兒兼長跑教練梁諾妍關係,已進展到女方到男方家中留宿,他維護女友地說:「了解中,畀啲空間我哋,識咗幾個月,發展順利,只係俾記者嚇親有少少阻滯,令佢有啲慌張,佢唔係好慣面對鏡頭。」

相關新聞:陳瀅撐陳家樂拎男配



熱愛運動的梁諾妍也是長跑教練。互聯網圖片 熱愛運動的梁諾妍也是長跑教練。互聯網圖片
洪永城對新戀情直認不諱,更大讚新女友梁諾妍多優點。

洪永城對新戀情直認不諱,更大讚新女友梁諾妍多優點。

問到兩人進展到過夜度春宵,洪永城沒否認:「了解中,畀啲空間我哋,呢句句子夠晒百搭。當日都驚嚇親佢,會影響工作,專登返咗公司再安排佢搭車,點知傳媒神通廣大再影到佢相,都係嗰句畀啲空間我哋,你哋唔好嚇走佢。」力保萌芽戀情,洪永城對女友讚不絕口:「佢係好女仔,好多優點,太多,要講一、兩個鐘頭。」

採訪:卓寶花

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!