掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

鄺潔楹:凍到生不如死 鄺潔楹周奕瑋極光之旅有遺憾 __,周奕瑋,鄺潔楹,

鄺潔楹同周奕瑋早前到加拿大拍攝無綫聖誕微電影。「仙氣女神」鄺潔楹(Judy)與無綫主持周奕瑋早前到加拿大Yellowknife(耶洛奈夫)拍攝無綫聖誕 ...


鄺潔楹同周奕瑋早前到加拿大拍攝無綫聖誕微電影。


「仙氣女神」鄺潔楹(Judy)與無綫主持周奕瑋早前到加拿大Yellowknife(耶洛奈夫)拍攝無綫聖誕微電影,提到今次拍攝極光之旅,當地天氣最凍達負30度,Judy笑言有「生不如死」的感覺:「出發前拍攝團隊已同我哋講當地唔係非一般嘅凍,大約負十幾度,不過當我哋去到較北地方拍攝,最凍去到負30度,真係有生不如死嘅感覺,自己意志都好弱。」雖然Judy凍到僵,不過當她拍攝玩雪撬狗時,玩得太開心而忘記凍的感覺。

唔係好睇到極光

提到今次主要拍攝極光,Judy笑言他們不夠運:「好唔好彩,因為當地全年有二百幾日都可以睇到,而我哋就係去咗剩下嗰百幾日唔係好睇到嘅日子。」雖然Judy直言有點遺憾,但仍被當地的靚景吸引︰「其實見到少少,但唔係最靚綠色走來走去嗰種極光,呢個係拍攝上一個少少遺憾,但成個旅程除咗好凍外,風景真係好靚,好似荷里活冰雪世界電影咁靚。」

化身「美女廚神」

此外,Judy今次加拿大之旅更化身「美女廚神」,炮製四餸一湯慰勞拍攝團隊,她說︰「因為當地好乾燥,而且已經食咗好多日Pizza同Burger,所以我就煲湯同煮飯畀大家食,因為以前自己喺美國讀書,有煲湯習慣,今次煲粟米蘿白豬骨同雪梨蘋果,呢啲外國超市都買到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!