網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月6日 星期四

黃芷晴:母親非癌症復發 黃芷晴:接受骨髓移植 __,癌,黃芷晴,

冇事就好喇!藝人黃芷晴出席朱古力活動,身穿紅色中空lace裙的她頗為性感,同場的龐卓欣亦身穿低胸衫,她們即場設計朱古力聖誕卡。講到活動上她自爆現時沒有 ...


冇事就好喇!


藝人黃芷晴出席朱古力活動,身穿紅色中空lace裙的她頗為性感,同場的龐卓欣亦身穿低胸衫,她們即場設計朱古力聖誕卡。講到活動上她自爆現時沒有男友,她坦言兩人於一個月前分手:「其實呢兩年半裏面我哋嗌交時間比較多,大家都攰,大家執着於唔同嘢,所以不如分開,依家自己心情OK,反而之前成日接啲婚紗騷,不過我朋友裏面都係得一個結咗婚,所以我唔急,搵啲朋友或者屋企人過聖誕。(準備識新男朋友未?)咁快?未算準備好。」

講到媽咪現時情況?她說:「OK,係定期覆診,其實上次訪問冇交代太多,但想藉今次同大家交代番,其實佢真係唔係復發,其實媽咪係今年做咗個療程,係醫生建議嘅,就係可以醫血癌最好嘅方法,就係接受骨髓移植,依家就已經做完㗎啦,其實幾年前醫生都建議過做,但今年就搵到適合嘅骨髓,不過就唔知係邊一個,好多謝佢。」

她表示媽咪八月底做完手術,現時休息了三個月,可以在家中休息,現時全家都放下心頭大石,問到可是最好的聖誕禮物嗎?她說:「都係,其實爸爸生日就係佢出院嗰日,佢九月頭生日,其實都要多謝爸爸,因為我都多嘢做,所以要多謝爸爸照顧媽咪。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!