網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月4日 星期二

【爆相爆片】蘭桂坊男女旁若無人 街頭真人騷 __,爆相爆片,

一對男女周一凌晨時份在蘭桂坊當街纏綸,吸引路人圍觀拍攝。
蘭桂坊上演真人騷?市民錢先生周一凌晨1點幾,行經中環蘭桂坊德己立街娛樂行商場對開,就見到成班人圍住一間店舖玻璃櫥窗係咁笑,就好奇咁走去睇吓乜事啦,點知 ...


蘭桂坊上演真人騷?市民錢先生周一凌晨1點幾,行經中環蘭桂坊德己立街娛樂行商場對開,就見到成班人圍住一間店舖玻璃櫥窗係咁笑,就好奇咁走去睇吓乜事啦,點知就見到一對年約30零歲嘅外籍女同華裔男子坐喺度激戰,他形容當時女上男下,戰情相當激烈,兩人都十分忘我咁。



錢生話當時嗰對男女慾火焚身,外籍女坐喺男伴身上狂嘴對方,身體又不停上下郁動,男伴都唔弱,當街伸手入女方衣衫內不停游走。



阿錢生話,呢對男女當街纏綿咗5分鐘,圍觀嘅人越嚟越多,有人開始拍片、仲一邊影一邊笑,又有人吱吱斟,之後嗰對男女終於發現自己成為焦點,就好匆忙咁整理衣衫,然後互相扶對方起身走向港鐵站匆匆離開。錢生話兩人離去時腳步浮浮,應該飲咗唔少酒,估計都係酒後亂性累事啦。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線或致電:63836568



一對男女周一凌晨時份在蘭桂坊當街纏綸,吸引路人圍觀拍攝。 涉事男女旁若無人當街纏綿,外籍女更坐在男伴身上,不斷郁動身體。(讀者錢先生提供) 涉事男女旁若無人當街纏綿,外籍女更坐在男伴身上,不斷郁動身體。(讀者錢先生提供)
兩人十分忘我,對成為注視對象全不知情。(讀者錢先生提供)

兩人十分忘我,對成為注視對象全不知情。(讀者錢先生提供)

鍾意就快D Share啦!