網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月4日 星期二

《大帥哥》:《大帥哥》NG片笑到噴汁!張衞健玩出櫃? __,張衞健,

今晚播出第二集喇!等到頸都長,《大帥哥》尋晚終於首播喇!唔知大家有冇捧場呢?觀眾話晒「餓」咗張衞健咁多年,除咗「張衞健式」金句外,當然就係要睇佢嘅好笑 ...


今晚播出第二集喇!


等到頸都長,《大帥哥》尋晚終於首播喇!唔知大家有冇捧場呢?觀眾話晒「餓」咗張衞健咁多年,除咗「張衞健式」金句外,當然就係要睇佢嘅好笑又浮誇嘅演技尋晚TVB就喺社交網上載咗一段《大帥哥》絕密NG片,真係笑到噴汁!

片段一開頭,就係張衞健大騷佢嘅金句話自己唔係型到跌渣,係型到噴汁呀!跟住就開始播出NG片段,首先係佢同蔡思貝嘅一場戲,張衞健講對白時食螺絲「我女人不求同年同日生,但求同年同年同日死」。畫面一轉張衞健竟然出櫃?原來佢係讀錯對白將「異性相吸」說成「男性相吸」跟住張衞健自己都大笑:「哎呀!我今日出櫃喇!畀人知道咗添!」

唔好以為張衞健淨係喺劇中多金句,原來佢私底下同樣風趣幽默,劇情講到蔡思貝要開燉盅蓋,張衞健突然爆肚話「你想思貝一嚟開蓋定一嚟釘蓋?」惹得全場工作人員爆笑!

網民睇完第一集後,都大讚好好笑仲封張衞健做視帝,不過都有人話「所謂金句?多了就喺垃圾了........」其實只係播出咗一集,大家不妨拭目以待。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!