掃呢頁CODE去手機

2018年12月23日 星期日

【OMG cute爆】34歲人妻鍾嘉欣晒仔女相 化身聖誕天使好可愛 __,鍾嘉欣,

鍾嘉欣一對寶貝cute爆(網上圖片)
34歲人妻鍾嘉欣為脊醫老公Jeremy育有一女一子湊成「好」字,大女Kelly已經2歲,細仔Jared轉眼4個月大;明天就係平安夜,嘉欣將一對寶貝打扮 ...


34歲人妻鍾嘉欣為脊醫老公Jeremy育有一女一子湊成「好」字,大女Kelly已經2歲,細仔Jared轉眼4個月大;明天就係平安夜,嘉欣將一對寶貝打扮成聖誕天使貼相上社交網,兩姊弟樣子都似足爸爸,尤其細仔Jared簡直係縮水版Jeremy,現4個月嘅佢肥肥白白好可愛。



兩姊弟着上聖誕衫,家姐Kelly緊緊攬住弟弟合照,笑容天真無邪,嘉欣用英文留言:「大家好,對不起,我沒有在社交媒體上活躍。我專注於跟丈夫撫養我們的兩個孩子。這是一次具有挑戰性的美妙體驗。現在Leung家族已經開始了日常工作,我有更多時間進行更新。祝大家冬至快樂!」網民留言大讚:「omg cute爆」、「好可愛啊!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



鍾嘉欣一對寶貝cute爆(網上圖片) 好可愛(網上圖片) 好可愛(網上圖片)
笑容天真無邪(網上圖片)

笑容天真無邪(網上圖片)
化身聖誕小天使(網上圖片)

化身聖誕小天使(網上圖片)
似足爸爸(網上圖片)

似足爸爸(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!