掃呢頁CODE去手機

2018年12月23日 星期日

蕭潤邦:蕭潤邦變身美少女戰士 江若琳:佢最靚! __,江若琳,美少女戰士,蕭潤邦,

蕭潤邦江若琳今日大喜日子。蕭潤邦(Oscar)今早為迎娶江若琳可謂去到盡,在玩新郎遊戲中,他放下型男包袱,戴上金色長假髮、着裙變身、戴上「口腔固定器」 ...


蕭潤邦江若琳今日大喜日子。


蕭潤邦(Oscar)今早為迎娶江若琳可謂去到盡,在玩新郎遊戲中,他放下型男包袱,戴上金色長假髮、着裙變身、戴上「口腔固定器」,變身做「大口」美少女戰士,他接受東網訪問時說:「玩咗三個遊戲咋,佢哋全部都好錫住我,扮美少女戰士同戴住口箍已經最啃。(幾多開門利是?)總之佢哋happy啦。」

而江若琳(Elanne)則說:「我覺得佢最靚係呢個造型,係一絕嘅,我啲姊妹諗得好好,全日都好感恩,由尋日上頭開始,已經覺得好感動,同埋因為全部兄弟姊妹、屋企人都嚟晒,斟茶畀爹哋、媽咪同公公(故鄉稱爺爺為公公)時,令我諗起好多回憶,尤其係因為屋企最老嘅長輩只得佢一個,突然間諗起我婆婆、嫲嫲,我公公又睇唔到,我就忍唔到,突然間好感觸。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!