掃呢頁CODE去手機

2018年12月23日 星期日

楊冪:劉愷威楊冪離婚 吳家樂:家家有本難唸的經 __,劉愷威,吳家樂,楊冪,

吳家樂(右)表示同劉愷威有聚會,但唔會講私人嘢。藝人劉愷威於冬至宣布與內地女星楊冪離婚,結束短短近5年的婚姻,消息曝光後震驚娛樂圈,不少與愷威分屬好友 ...


吳家樂(右)表示同劉愷威有聚會,但唔會講私人嘢。


藝人劉愷威於冬至宣布與內地女星楊冪離婚,結束短短近5年的婚姻,消息曝光後震驚娛樂圈,不少與愷威分屬好友的藝人亦大嘆可惜。

「新五虎」吳家樂表示:「真係唔知佢離婚,我最近忙緊拍劇集《機場特警》,最近一次見愷威係今年10月古天樂生日,大家有一齊聚會,但唔會講私人嘢,不過大家都有小朋友,所以都有傾湊小朋友話題,佢都會講吓囡囡,但我就冇見過佢個女。(冬至宣布離婚好可惜?)身為局外人唔參與意見,家家有本難唸的經,作為朋友梗係想關心佢,但離婚自有佢原因。」

與劉愷威同期訓練班的陳彥行說:「喺團圓日子宣布離婚梗係可惜,佢冇喺我面前提過,淨係知佢父母都有幫手湊女。」

結婚時由劉愷威做兄弟的張崇德說:「呢個係好朋友私事,愷威公司都發咗聲明,我唔方便作任何回應,謝謝!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!