掃呢頁CODE去手機

2019年1月12日 星期六

染髮$1800變$1.8萬 職員話係package __,

有網民展示收據,指其母染髮後埋單總計約1.8萬港元。(互聯網)咪以為得美容院同健身中心有消費陷阱,去髮廊染個髮,都可以隨時銀包唔見成兩萬蚊?坊間推銷手 ...


有網民展示收據,指其母染髮後埋單總計約1.8萬港元。(互聯網)


咪以為得美容院同健身中心有消費陷阱,去髮廊染個髮,都可以隨時銀包唔見成兩萬蚊?坊間推銷手法層出不窮,香港仔就有網民的家人中招,網民指母親近日到一間街坊髮型屋染髮,期間疑被游說購買了12罐焗油產品,本來埋單聲稱1800港元,最後被「碌卡」18,000港元,職員解釋是「package(套餐)」。不少南區網民紛紛留言指中過招,直指此髮型屋「出晒名!」

有網民在Facebook專頁「南區之友^o^」發貼詳述母親被「呃錢」經過,並附上本周日(6日)的一張收據,埋單總計18,050港元。收費項目頗為駭人,除了「有機染髮」一項收費398港元之外,其餘幾乎都是焗油產品,無論甚麼牌子的焗油產品都是每2盒收費2776港元,貴過染髮幾倍。

發貼者表示,母親染髮當日「過程中一直唔比(畀)我媽咪走」,當得知母親被碌卡18,000港元後,她昨(11日)到髮型屋了解,對方聲稱這價錢是「package」,樓主質疑收費過高,欲與對方理論,但「問佢就話咩都要打上寫字樓問,想搵番當日嗰個人又話收咗工。」發貼者又斥該髮型屋做生意不老實,「門口張poster(海報)仲好笑,寫住$99有機染髮。仲有幾隻髮色嘅相,但原來$99有機染髮只限染黑色不包括其他顏色!」她指寫字樓聲稱今日(12日)會聯絡她,若事情得不到解決會報警處理。

不少網民留言直指該店有「前科」,紛紛講述自身被騙經過,指染髮過程中會不斷硬銷其他產品,有人指「佢sell過我十幾萬嘢,最後只幫襯咗幾千蚊package,佢哋好興叫你買多幾支洗頭水放喺salon(髮型屋)度用,博你package用完唔記得,唔好怕唔好意思最後點都要拎走呀!」有網民就叫發貼者向海關及消委會舉報,以免更多街坊中招。

事件今午突有新進展,發貼者在相關專頁表示,已與有關髮型屋達成協議,稱雙方可能對護髮療程及價錢有出入,對方願作出賠償,發貼者更反過來為自己在網上的抨擊行為道歉。不過網民似乎覺得事情不簡單,紛紛反問「點解樓主(發貼者)你無錯要道歉?」

東網致電有關髮型屋了解,有職員稱該收費屬「買產品送服務」,即購買焗油產品後,可隨時帶回髮型屋進行焗油,店舖只會每次收費10港元服務費。他指每盒產品「起碼焗到幾次油,除番開其實唔貴。」強調不存在詐騙行為,奇怪事主如覺受騙何以無即日提出或報警,並指「清者自清」,在區內開業兩年多未發生過此類投訴。

網民有話說

Vicky Kwok:呢間出哂(晒)名,但都可以仲生存到,真係呃唔少。

Fanny Ng:我去過,錢包無事,但染到D(啲)頭髮差哂(晒),仲衰過自己染。

Carmen Kwok:千X幾蚊一盒髪膜,焗咗會飛呀~

Chan Venus:我去染髮佢不停係咁sell(推銷)我買啲護髮用品,我唔買(對方)態度非常之差。

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb: 

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!