網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月2日 星期三

洪永城:拍拖迎接2019 洪永城冧爆孖女友睇日出 __,洪永城,

洪永城Chur足全日,留番夜晚同女友SweetSweet~無綫新劇《黃金有罪》一眾演員張兆輝、洪永城等除夕於中環拍攝外景,洪永城當日相當忙碌,一早拍攝 ...


洪永城Chur足全日,留番夜晚同女友Sweet Sweet~


無綫新劇《黃金有罪》一眾演員張兆輝、洪永城等除夕於中環拍攝外景,洪永城當日相當忙碌,一早拍攝被追債的戲份,不停奔跑,隨後又要親身上陣拍攝碌落山的場口,雖然已墊保護墊,但心口都不慎撞傷,他說:「我碌一碌已經傷咗,真係覺得武指好犀利,佢哋保護自己嘅能力好強。」

雖然洪永城忙足整天,但換來晚上的空閒時間,可與「長腿冰女」梁諾妍(Inez)一齊倒數,迎接拍拖後首個新年。問可會叫女友呵番撞傷的心口?他冧爆甜笑指:「今晚除夕首先會去朋友屋企食飯,然後可能同成班行開山嘅朋友去睇日出,2019年嘅第一個日出都幾有意義。」問到第一年拍拖過除夕,是否特別花心思?他笑說:「又冇特別去諗,只係做啲大家鍾意嘅嘢,喺彼此身邊已經好開心。」他又指3月會拍攝有關世界各地結婚習俗的節目,今年亦會參演兩套重頭劇,相當忙碌。

拍住劇倒數

劇情拍攝到張兆輝被帶返廉署「飲咖啡」的場面,張兆輝受訪時透露,除夕與姚子羚在錄影廠拍住劇倒數迎新年,他說:「小朋友都已經有自己嘅節目,個仔約咗同學去倒數,太太就同個女一齊,各有各精彩。自己就趕緊劇,大家都好辛苦,希望新年前完成,監製對我都好好、就住我,有畀時間休息,都仲頂得住。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!