網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月2日 星期三

【爆相爆片】牛頭角道的士疑衝燈 女途人遭撞飛彈2米盆骨重創 __,爆相爆片,

婆婆在綠公仔過路,的士駛至冇收掣。(讀者譚先生提供)
【12:23】女傷者經搶救後情況穩定。凌晨近1時,牛頭角道玉蓮臺對開燈位,一部的士沿牛頭角道2線往牛頭角方向行駛,其間駛至燈位,當時為「綠公仔」,一名 ...


【12:23】女傷者經搶救後情況穩定。



凌晨近1時,牛頭角道玉蓮臺對開燈位,一部的士沿牛頭角道2線往牛頭角方向行駛,其間駛至燈位,當時為「綠公仔」,一名婆婆由行人過路線行出過路,惟的士駛至收掣不及直撞婆婆,姓黃(72歲)婆婆被撞至飛彈2米外,當場倒地,盆骨受傷,由到場救護員將她送院治理,姓龍(66歲)司機在場協查,警方調查意外原因。



讀者譚先生當時正駕車駛經現場,他直指「見到的士衝燈,有女途人被的士撞到飛起。」他表示意外後約3至4分鐘便有警員到場,其間為女傷者急救,「當時行人綠燈冇幾耐,其他人都係後面等過馬路,的士冇收掣,嘭一聲,先見到的士撞倒女途人,女途人彈飛1、2個車位,因為係綠公仔,完全冇諗到的士衝埋嚟,後面啲人即刻退後。我有諗過的士司機係咪恰眼瞓,冇為意係紅燈要停,女途人瞓係地冇郁過,太突然啦,個個都比唔切反應,剩係聽到有聲,抬頭望先見到佢(女途人)比車撞倒。」



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線或致電:63836568



婆婆在綠公仔過路,的士駛至冇收掣。(讀者譚先生提供) 的士撞飛過路婆婆。(讀者譚先生提供) 的士撞飛過路婆婆。(讀者譚先生提供)
婆婆遭的士撞彈。(讀者譚先生提供)

婆婆遭的士撞彈。(讀者譚先生提供)

鍾意就快D Share啦!