網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月16日 星期三

陸浩明:馮盈盈素顏嚇親人 6號廿年前似小夫 __,陸浩明,馮盈盈,

嘩,真係認你哋唔到。依家網上大玩十年前後對比圖,唔少藝人都跟風玩埋一份,實行畀大家睇吓過去嘅黑歷史!先有平時官仔骨骨嘅陸浩明,一嚟就上載番廿年前嘅相, ...


嘩,真係認你哋唔到。


依家網上大玩十年前後對比圖,唔少藝人都跟風玩埋一份,實行畀大家睇吓過去嘅黑歷史!先有平時官仔骨骨嘅陸浩明,一嚟就上載番廿年前嘅相,即係19歲嘅佢,同依家個樣冇咩分別,只係髮型唔同咗,仲有網友講笑話佢細到大都咁似小夫添!

至於前港姐冠軍馮盈盈,就上載張冇化妝嘅相,見佢當時應該試衫行緊騷,但黑眼圈都幾深,連盈盈都自嘲:「小姐,你邊位?」至於前華姐冠軍鄧佩儀就出貓,話搵唔到十年前嘅相,只係得九年前中學畢業相,被網友大讚佢依家個樣仲後生過九年前!

而何超蓮就晒出18年前嘅童年照挑戰網民,當時只得9歲嘅超蓮,剪咗一頭齊陰短髮,網民大讚超蓮細細個已經好精靈可愛,基本上同依家都冇乜分別,果然係真.女神!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!