掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

【過億豪宅未到手】前夫劉坤銘住愛都屬阿媽名下 羅霖攬仔自食其力 __,劉坤銘,羅霖,

女人蒲頭就係是非多,早排羅霖接受訪問,大談自己離婚後要獨力撫養幾個仔,供書教學,俾人知道原來「名媛」是如此的。冇計啦,1997年前夫劉坤銘(Roger ...




女人蒲頭就係是非多,早排羅霖接受訪問,大談自己離婚後要獨力撫養幾個仔,供書教學,俾人知道原來「名媛」是如此的。冇計啦,1997年前夫劉坤銘(Roger)生意失敗兼遭債主申請破產,當時係澳門搞賭廳嘅劉思仁,曾經出手相救才把兒子劉坤銘從破產邊緣拉上來。中環口痕友就講,羅霖咁高調 出來「數」,目的都係想前夫分番啲俾佢,聽聞前老爺劉思仁三年前過身,都有啲身家分俾劉坤銘,所以呢位劉公子變得好風騷,仲有第二春添,身邊有位40多歲嘅女banker作伴!

驟眼睇劉坤銘真係幾富貴喎,佢住嘅半山愛都大厦相連單位,市值過億元,不過睇真啲物業一直係由父母持有,老豆死左,相關嘅股份都係轉左俾阿媽蔡雪芳咋,直啲咁講句,劉坤銘只係有居住權而唔係有擁有權㗎,睇嚟羅霖想為細路討返啲生活費,前奶奶依然健在,睇嚟都難過登天,辛苦命嘅羅霖要攬仔自食其力啦。

撰文:宗菁華

鍾意就快D Share啦!