網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月14日 星期一

佘詩曼:勁無辜!佘詩曼「被美顏」變蛇精曼 __,佘詩曼,

佘詩曼被網紅店主強行玩直播,用咗濾鏡(右)與冇用濾鏡出嚟嘅效果!藝人佘詩曼憑《延禧攻略》嫻妃一角,在內地爆紅!日前,阿佘在內地一間火鍋店開餐,店主原來 ...


佘詩曼被網紅店主強行玩直播,用咗濾鏡(右)與冇用濾鏡出嚟嘅效果!


藝人佘詩曼憑《延禧攻略》嫻妃一角,在內地爆紅!日前,阿佘在內地一間火鍋店開餐,店主原來是一名網紅,當她發現嫻妃娘娘出現時,即時拍片發布到社交平台,隨後更拉着阿佘玩自拍,親和力超好的阿佘沒有拒絕,微笑的對着鏡頭配合拍攝,但咁就出事喇!

網紅將「美顏」開到盡,本身已是靚女的阿佘,在「美顏」的加持,塊面變到勁尖,加埋勁重手磨皮效果,阿佘見到畫面中的自己,都嚇咗個突!但阿佘還是一直保持着溫暖的笑容,表現十分大方!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!