掃呢頁CODE去手機

2019年1月28日 星期一

【有情節有笑點】要不是同王晶有關 《荷里活有個大老千》口碑可更好? __,王晶,

因為監製係王晶嘅緣故,《荷里活有個大老千》未播出先打折扣,不被觀眾睇好。不過,至今播咗兩星期,整體而言其實比想像中好,特別係一班老戲骨孭飛嘅情節,高水 ...




因為監製係王晶嘅緣故,《荷里活有個大老千》未播出先打折扣,不被觀眾睇好。不過,至今播咗兩星期,整體而言其實比想像中好,特別係一班老戲骨孭飛嘅情節,高水準演技有睇頭。可惜,金燕玲實質只係客串身份,5集已經退場,無得再欣賞佢同鄭則仕對手戲。黃栢文戲份更加少得可憐,加埋唔夠半集就瓜老襯,明明佢一秒內由警覺精明變裝瘋賣傻嘅演技相當搶眼,仲以為佢角色份屬千門八將會有更多發揮添。

好彩,雖然部分戲骨提早收工,但其他演員以及某啲情節都有吸引之處,例如李施嬅帶住文凱玲、陳雅思同劉溫馨三條女不時都爆出笑點,特別係李施嬅親身示範點樣勾引男人,三條女隨即有樣學樣一part,堅好笑;鄭則仕三不五時就露兩手高級千術,觀眾亦相當喜歡睇;撇除吳業坤偽毒形象唔討好而言,佢水鬼升城隍劇情都唔錯,都演得幾好。

當然,悶嘅情節都有唔少,例如劉溫馨同個唔收規警員嘅感情線,悶,唔使播咁多,唔該。又例如王子涵不時需要跳舞,連家中長輩都話佢淨係扭身扭勢麻麻地,偏偏劇中大讚佢跳得好好,搞到成件事好尷尬。


鍾意就快D Share啦!