掃呢頁CODE去手機

2019年1月28日 星期一

陳妍希:網民嘲笑「紫薯包」 陳妍希高EQ咁回應 __,陳妍希,

雖然畀網民咁笑~台灣女星陳妍希早前喺內地參演舞台劇,佢就飾演「紫霞仙子」一角,造型曝光之後唔少網民都嫌棄,話佢好似肥咗啲搞到變咗「紫薯包」,仲話佢同演 ...


雖然畀網民咁笑~


台灣女星陳妍希早前喺內地參演舞台劇,佢就飾演「紫霞仙子」一角,造型曝光之後唔少網民都嫌棄,話佢好似肥咗啲搞到變咗「紫薯包」,仲話佢同演過「紫霞仙子」嘅朱茵冇得比!

呢日陳妍希出席活動時坦言有睇網民嘅評論,EQ爆棚咁話會當作警惕自己之用:「每個評論都會看,好的建議會吸收,做不好的會繼續努力!(畀網民笑會唔會嬲?)網友很有創意,看到都覺得滿餓的,但最近確實不太瘦,就當作警惕自己。」對於網民攞佢同朱茵比較,陳妍希表示:「她是我心目中的白月光!」透露小時候唯一買過嘅明星簽名相就係朱茵。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!