網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月6日 星期日

【張雨綺前夫】朋友圈爆前妻同男人開房 袁巴元:她一慣的風格 __,張雨綺,

(微博圖片)
舊年9月中秋當晚,有傳大陸女星張雨綺同當時嘅老公袁巴元初則口角繼而動武,幾日後,張雨綺就透過經理人發聲明,宣佈同袁巴元協議離婚。嗱,日前又傳袁巴元喺朋 ...


舊年9月中秋當晚,有傳大陸女星張雨綺同當時嘅老公袁巴元初則口角繼而動武,幾日後,張雨綺就透過經理人發聲明,宣佈同袁巴元協議離婚。嗱,日前又傳袁巴元喺朋友圈認同「前妻」一齊生活之後,而張雨綺又喺微博話「一個單身女人是可以接受全世界單身男人的追求的,包括她的前夫」,令人覺得佢哋有機會復合嘅時候,噚日又有峰迴路轉嘅情況發生,就係袁巴元噚日又喺朋友圈度,爆出前妻同識咗2日嘅男人開房,仲直指前妻已經唔係第一次添!

相關新聞:【強調老娘冇臭狐】張雨綺否認與異性上床 斥前夫爭撫養權惡意抹黑



袁巴元噚日喺朋友圈出咗段文,內容大致係承認同前妻一齊生活,但佢就話噚晚(即前晚),前妻又同個識咗2日嘅男人喺上海一間酒店開房,更直指呢個係前妻一唔高興時嘅風格。「這就是她一慣的風格,離婚前也一樣,只要自己爽從不顧及別人的感受,特別是小孩是不顧,這也是我要離婚的原因和我們之間的最後結局,今天聲明一下我們之間沒有任何感情上的關係,雨綺小姐也可以光明正大地去浪吧!」



雖然袁巴元冇開名話張雨綺同乜嘢人開房,但佢就同時post咗「張錢豪」呢個名出嚟,原來呢位張生係天厚投資Tophold創始人、CEO,有10年華爾街投資經驗。



咁都仲不特止,佢仲post出兩人私下嘅對話截圖,內容除咗有袁巴元話唔想再同張雨綺來往、又直言對方過去冇一段感情係長,但最爆嘅係,佢仲有話張雨綺有臭狐添。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(微博圖片) 張雨綺舊年同前夫袁巴元先口角後動武,結果搞到離婚收場(微博圖片) 張雨綺舊年同前夫袁巴元先口角後動武,結果搞到離婚收場(微博圖片)
袁巴元喺朋友圈度爆前妻同男人去開房(微博圖片)

袁巴元喺朋友圈度爆前妻同男人去開房(微博圖片)
佢仲post咗疑似同前妻嘅對話,不過睇清楚,呢啲對話係舊年10月o架(微博圖片)

佢仲post咗疑似同前妻嘅對話,不過睇清楚,呢啲對話係舊年10月o架(微博圖片)
最好笑係佢指對方有臭狐(微博圖片)

最好笑係佢指對方有臭狐(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!