掃呢頁CODE去手機

2019年1月9日 星期三

【咁坎坷?】蘇民峰狠批大運已過嫁唔出 關寶慧喊爆:想有老公 __,蘇民峰,關寶慧,

攝影:羅慧敏
關寶慧話只要嫁得出,瞓街都冇所謂!關寶慧同堪輿學家蘇民峰,噚晚去觀塘為劉晨芝主持嘅面包台節目《十二道芝味》擔任嘉賓,兩女一見到蘇師傅當然唔會放過機會, ...


關寶慧話只要嫁得出,瞓街都冇所謂! 關寶慧話只要嫁得出,瞓街都冇所謂!

關寶慧同堪輿學家蘇民峰,噚晚去觀塘為劉晨芝主持嘅面包台節目《十二道芝味》擔任嘉賓,兩女一見到蘇師傅當然唔會放過機會,不斷叫蘇師傅幫佢哋睇姻緣,點知聽到蘇師傅一批,兩人即叫苦連天,蘇師傅仲狠批關寶慧嫁唔出,寶慧「喊爆」話:「又話我大運已過,又話我嫁唔出,師傅話唔結婚可以生仔先,但係我想有老公,唔想生仔呀。」而蘇師傅補充:「我係話高峰運係喺22、23年,姻緣嘅嘢好多人會錯過,有姻緣唔結都冇用,有得嫁好嫁,離婚至算,積極把握。用風水擺桃花,正西擺杯水加音樂盒,想快嘅就將床對住廁所瞓。」劉晨芝被批嫁唔正常姻緣,要嫁老夫,二人異口同聲說:「如果嫁到叫我瞓街都瞓。」



提到樓市,關寶慧問到今年係咪適合買樓?蘇師傅話:「冇嘢值得買!投資冇價值,如果真係要上車好驚冇樓嘅,就買間細細嘅自用,24年先會有大波動。」至於娛樂圈,師傅就話今年唔係特別喜事年,冇乜特別,但預言會特別多撞車意外。



另外,關寶慧主動問到林嶺東導演嘅喪禮安排,佢話:「佢係我嘅恩師,係佢帶我入行嘅,亦都係第一個搵我拍戲嘅人,本來佢搵我同周潤發演《俠盜高飛》,做主角,當年TVB幫我推咗,之後拍咗兩部,但唔係main,佢好錫我,只係唔鬧我。佢係一個非常之好嘅導演,佢拍戲嘅方法思維,好受用,可以講佢係一個好偉大嘅導演,追思會我一定會去。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!