掃呢頁CODE去手機

2019年1月29日 星期二

孫秉樞:咁樣講孫新抱龐卓欣 孫秉樞:變幻才是永恒 __,龐卓欣,

縱橫錶壇逾60年的「鐘錶大王」孫秉樞獨具慧眼,今次與智達國際時計董事總經理周建榮合作,代理著名法國品尚品牌Leonard Montres腕錶,今日於中 ...


縱橫錶壇逾60年的「鐘錶大王」孫秉樞獨具慧眼,今次與智達國際時計董事總經理周建榮合作,代理著名法國品尚品牌Leonard Montres腕錶,今日於中環舉行新錶發布會,孫秉樞透露與周建榮父親合作幾十年,今次則是與第二代合作。問到是否珍藏了不少腕錶?他說:「都有儲,但儲唔到咁多,所以只儲啲特別版,都有個錶櫃放珍藏。」問到孫仔孫智威與前港姐龐卓欣感情穩定,會否想快啲飲孫新抱茶?他笑言:「我唔敢講,係咪孫新抱都未知,感情嘅事沒絕對,變幻才是永恒。(你滿唔滿意龐卓欣?)當然鍾意,有學問,又靚女,唱歌又好聽,佢唱女高音,我有聽過,好好聽。」

而孫秉樞二子孫大豪與太太杜苑貞亦一早在場打點,杜苑貞除了是一名牙醫,亦是一名畫家,今次推出的腕錶,她亦有份參與,她說:「我2018年開咗個人畫展,佢哋好鍾意我啲畫,所以今次大家crossover,將我啲畫融入腕錶中。」

而周建榮對腕錶十分熟識,入行超過30年,問到他最愛哪類型腕錶,他說:「我鍾意時尚腕錶,而今次呢個品牌喺法國好出名,設計好出色,而且好colorful,好代表到法國。(你有冇收藏腕錶?)都有,收藏啲有價值啲,到時留返畀個仔,可以代代相傳嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!