網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月25日 星期五

丁子朗:無綫小鮮肉外地犯法 丁子朗被追到返香港 __,丁子朗,無綫,

下次都係要再謹慎啲!藝人丁子朗(Karl)去年12月到澳洲墨爾本旅行,送給自己一個熱辣辣的聖誕節禮物,快樂嘅時間當然好快過,估不到返港後仍有「餘慶」, ...


下次都係要再謹慎啲!


藝人丁子朗(Karl)去年12月到澳洲墨爾本旅行,送給自己一個熱辣辣的聖誕節禮物,快樂嘅時間當然好快過,估不到返港後仍有「餘慶」,Karl無奈說:「因為今次係自駕遊,冇諗過期間被影『快相』,依家收到租車公司寄嚟嘅罰款。(罰幾多錢?)千八蚊呀,好肉赤。」

子朗稱不是首度旅行自駕遊,但超速被罰就是第一次。開得好快?子朗謂:「其實唔算快,條路係時速100囉,應該超咗10左右,千八蚊好肉痛呀。」子朗稱平時駕車絕對好小心,亦不愛開快車,而身在外地路面寬闊,車又不多,才不知不覺開快了。不過,經此一役,他都提醒自己在外地駕車時都會注意路牌和車速,不會再讓自己犯同一個錯誤。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!