網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月27日 星期日

王子涵:「紅」運當頭!王子涵拍劇入屋捱到病 __,王子涵,

王子涵近日人氣急升!導演王晶女兒王子涵(Dada)最近喺爸爸監製嘅劇集《荷里活有個大老千》中飾演「丁小雨」一角,由於角色討好有發揮,令Dada成功入屋 ...


王子涵近日人氣急升!


導演王晶女兒王子涵(Dada)最近喺爸爸監製嘅劇集《荷里活有個大老千》中飾演「丁小雨」一角,由於角色討好有發揮,令Dada成功入屋。人氣急升嘅佢呢日上載一張咖啡相,話自己瘋狂了一星期,點知捱到病咗,跟住仲上載腳趾相,話自己畀櫈撞親,見佢腳趾又紅又腫,真係十趾痛歸心!

不過可能呢啲都係「紅」運當頭,事關Dada憑劇集俘虜唔少觀眾心,instagram粉絲人數已突破3萬人,可以話係好開始,佢都有留言話:「一直都覺得自己還帶一點孩子氣,幸運地得到丁小雨這個角色,讓我好好的把這孩子氣釋放,給大家一個機會看到我另一面!」其實Dada間中仲會喺社交網上載三點式相騷身材,非常大方!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!