掃呢頁CODE去手機

2019年1月2日 星期三

古天樂:【大滿貫】史上第一人!古天樂稱霸歌影視 __,古天樂,

古天樂係香港史上第一位歌影視大滿貫嘅藝人呀!新鮮出爐「我最喜愛的男歌手」古天樂驚喜現身叱咤,仲即場清唱《男朋友》成為全晚亮點!唔少人都好驚訝佢攞到呢個 ...


古天樂係香港史上第一位歌影視大滿貫嘅藝人呀!


新鮮出爐「我最喜愛的男歌手」古天樂驚喜現身叱咤,仲即場清唱《男朋友》成為全晚亮點!唔少人都好驚訝佢攞到呢個獎,最誇張其實佢係香港史上第一位歌影視大滿貫嘅藝人,稱霸「三壇」!

兩奪視帝

喺視壇,古仔1999年憑大熱劇《刑事偵緝檔案IV》獲得無綫「本年度我最喜愛的男主角」,等同於依家嘅「視帝」(最佳男主角)!喺2001年佢再下一城,以《尋秦記》再奪得「本年度我最喜愛的男主角」及「本年度我最喜愛的電視角色」兩個獎,仲係「最年輕」及「年資最短」嘅得主,你話巴唔巴閉?

上年攞影帝

影視雙線發展嘅古仔拍過唔少戲,仲3次入圍角逐金像獎最佳男主角,最終喺上年憑《殺破狼·貪狼》大熱首奪影帝,喺影壇獲得肯定,得償所願!

憑半首歌得獎

相隔唔夠一年,突然復出歌壇同謝安琪合唱《(一個男人)一個女人和浴室》,憑住半首歌奪得「我最喜愛的男歌手」,上台時佢攞獎話:「我真係好鍾意唱歌,但我唔識唱,世界有奇迹出現,我真係冇嘢好講!」啲霸氣真係彌漫住成個樂壇!「攞番個交代」嘅古仔,就喺Instagram上載威水照,留言:「感謝每位投票給我的朋友,『最喜愛』絕非一朝一夕,感謝各位對我多年來的支持,我深信大家對我的喜愛並不只是在音樂作品上,對我來說更大的意義是支持香港樂壇,支持廣東歌」網民都紛紛留言恭賀佢呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!