掃呢頁CODE去手機

2019年1月15日 星期二

Cara G.:C1:Cara G.生到斷擔挑 慳養3個B __,Cara G.,

曾兩個月零收入搣積蓄!近年市道不景,不少模特兒正面臨「斷橋」危機,將於5月誕第三胎的名模CaraG.,坦言正承受龐大的經濟壓力,最低潮時曾經歷至少兩個 ...


曾兩個月零收入搣積蓄!


近年市道不景,不少模特兒正面臨「斷橋」危機,將於5月誕第三胎的名模Cara G.,坦言正承受龐大的經濟壓力,最低潮時曾經歷至少兩個月沒收入,但她咬緊牙關,死慳死抵,都要留最好給小朋友,更實行慳錢三式。

去年11月宣布懷第三胎的Cara G.,預產期為今年5月,她坦承第三胎並不在計劃之內,因此發現懷孕那一刻,感到十分驚訝,她笑言:「呢胎係個好大嘅驚喜,絕對唔係我哋預計之內,尤其老公知道之後,差啲心臟病發。」眾所周知,在香港養兒育女開支龐大,三度當媽的Cara坦言面臨沉重的經濟負擔:「有兩個小朋友嗰時已經好有壓力!由於我同老公依家都係自由職業,佢係攝影師,我係Model,我哋每個月嘅收入都唔太穩定,所以都幾大壓力。其實喺香港生三個小朋友,真係好瘋狂!」

執二攤唔買衫

模界發展機會愈來愈少,Cara曾經歷至少兩個月沒有收入,只靠老公賺錢和她的積蓄維持生活開支,而第三胎的來臨令她壓力百上加斤。她透露現在習慣將每月一半的收入儲起,為三個小孩將來的生活積穀防飢,甚至慳自己也要留最好給他們,實行三招慳錢大法,包括不買化妝和護膚品、向身邊朋友承接小孩用品之外,為讓小孩多親近大自然,經常帶他們遊山玩水享受免費又開心的活動,盡量節省開支。

報讀公營小學

至於教育方面,Cara坦承無法送兩個女兒入讀私立小學,直呼:「impossible!」,只因學費實在難以負擔,故打算為分別三歲和四歲的女兒報讀公營小學,讓她們多學習廣東話,她說:「我唔覺得會變成怪獸家長,小朋友喺呢個年紀,學習唔係最重要,我想佢哋盡情享受童年。佢哋依家開始返學,一日返三個小時,不過主要因為我要出去工作賺錢,如果我冇金錢上嘅煩惱,唔使工作嘅話,都會留佢哋喺屋企玩。」雖然Cara承受種種外來壓力,但她表示暫不打算搬離香港:「無論將來搬去邊都好,香港係我第二個家,我一生人絕大部分時間都喺香港度過。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!