掃呢頁CODE去手機

2019年2月4日 星期一

【新蚊娛樂】曾被人被盜取不加修飾的相片?! 盤點10個施嘉莉的秘密 __,Scarlett Johansson,施嘉莉,

【新蚊娛樂】曾被人被盜取不加修飾的相片?! 盤點10個施嘉莉的秘密
Marvel大熱電影《復仇者聯盟》系列,即將上映第四集,而較早前由女神ScarlettJohansson(施嘉莉祖安遜)所飾演的「黑寡婦」亦宣告開拍獨 ...


Marvel大熱電影《復仇者聯盟》系列,即將上映第四集,而較早前由女神Scarlett Johansson(施嘉莉祖安遜)所飾演的「黑寡婦」亦宣告開拍獨立電影,報導一出,旋即引來眾男影迷的關注,事關女神的神仙面孔魔鬼身材,一早就俘虜全球雄性動物,之不過作為粉絲的你,除了對她完美五官同無敵身材(36-25-36)作出「高度關注」外,你還知道甚麼呢?以下10樣女神秘聞,看完後相信你對她的了解增加不少,可以升級做資深fans!

撰稿:專題組|圖片來源:Pinterest、YouTube|編輯:異種火星人





盤點10個施嘉莉的秘密

1. 最愛芝士

Scarlett Johansson曾話過她最愛芝士,可以連續幾小時不斷狂食,不過她早在1個訪問中,說因為要保持身形已經戒食,遇到好鍾意的芝士,都只會「聞一聞」當食咗。

001
女神身形不嬲都係肥底,不過要戒食佢最愛嘅芝士嘅keep住真係要好有決心囉。


2. 偏愛大年紀男

被媒體封為「全球最索女性」,身體有異性追求都十分正常,奇就奇在她拍完《迷失東京》後,竟然向傳媒大爆佢迷上咗成熟男士,搵對象拍拖一定要30歲以上才可以,誰料轉眼間她就「身體力行」,即傳她與大17年的西班牙男星班尼西奧狄多路打得火熱,又試過同大她24年的辛潘拍過散拖,女神還說好鍾意《Bay Watch》的老牌明星David Hasselhoff、變色龍大衛寶兒,甚至係總統奧巴馬添。

之不過她的真命天子只有兩個,就係08年嫁嘅荷里活型男Ryan Reynolds,3年後離婚,同埋現任老公 Romain Dauriac一齊至今,重有愛情結晶品。



002 (2)

現任老公Romain Dauriac,都算靚仔吖。




3. 奧巴馬死忠

講開鍾情大年紀男士,原來女神係奧巴馬死硬派粉絲,佢2012年時曾為奧巴馬連任而在全國代表大會發表演說。







4. 做過歌星

講開又講,施嘉莉不但拍戲做model,在2007還出過唱片!專輯名係《Anywhere I Lay My Head》,當中更有女神心儀的大衛寶兒坐鎮,但有聽過女神把老牛聲的朋友,都估到女神之後的歌唱事業都不會任何發展……





5. 被盜取沒有修飾和穿衣的照片

作為男性粉絲,大家不多不少都有幻想過女神一絲不掛會是怎樣,而她就曾經在電影《皮下之慌》中坦蕩蕩演出,又試過為雜誌《Vanity Fair》影過白滑背部,不過最轟動要算黑客Christopher Chaney hack入女神電話所盜取的2幅沒有修飾和穿衣的照片,事後施嘉莉只係得到66,000美元的賠償,作為一級荷里活女星,真係散紙,算係便宜了Christopher Chaney……以及全世界的男士。



005

同另一女神Keira Knightley齊齊為雜誌拍性感照。






6. 唔鍾意花名

她被傳媒稱為「ScarJo」,本來都沒有甚麼特別,只係她英文名縮寫,誰料她就公開表達過不喜歡這個名,覺得「好肉酸」。





7. 有孖生細佬

她有1位比她遲3分鐘才出世的細佬Hunter Johansson,同樣係演員,姊弟還在《Manny & Lo.》中合演過,另外女神還有位姐姐叫Vanessa,一樣係演員,再加上2位哥哥Adrian同Christian。

2nd Annual Champions Of Rockaway Hurricane Sandy Benefit

細佬Hunter Johansson都算靚仔,但知名度就遠不及姐姐。


8. 卡通片+樂隊致敬

貴為最強女神,就連卡通界同樂壇都有向佢致敬,《The Looney Tunes Show》在2011年6月份的其中1集,就有1名以女神為藍本的角色Starlet Johansson出場。而法國樂隊「The Teenagers」亦為女神寫了一首歌,都係叫<Starlet Johansson>,之但係小編就勸大家不用到YouTube尋找了,唔好聽,信我。

009

Starlet Johansson,造型同真人都幾似。




9. 炒阿媽魷魚

女神雖然內外都咁正,同屋企人關係亦出名唔錯,她的媽媽Melanie Sloan由施嘉莉9歲出道時已經是她經理人,但出奇地,女神在09年炒咗阿媽,據知Melanie之後的經濟情況都差到貼地,不過佢兩個仍有拖住手一同出席公開場合,奇怪奇怪……

010

女神同佢阿媽Melanie Sloan係咪餅印咁呢?


10. 最愛迪士尼

女神除了芝士之外,最鍾意就係迪士尼,佢20歲生日都是在樂園中度過!


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!