掃呢頁CODE去手機

2019年2月4日 星期一

甄子丹:C1:甄子丹囝囝爭做宇宙小廚神 __,甄子丹,

「宇宙最強」甄子丹今年四代同堂過新年,趁着今日年三十晚,子丹與太太汪詩詩親自下廚炮製湯圓與年糕賀歲,原來兩人的孻仔甄濟嘉遺傳了媽咪的烹飪天分,不耍功夫 ...


「宇宙最強」甄子丹今年四代同堂過新年,趁着今日年三十晚,子丹與太太汪詩詩親自下廚炮製湯圓與年糕賀歲,原來兩人的孻仔甄濟嘉遺傳了媽咪的烹飪天分,不耍功夫改揸鑊剷,誓做宇宙小廚神!

甄子丹功夫了得,亦是最強愛妻號,與汪詩詩是圈中模範夫妻,兩人孖住煎年糕及整鴻運當頭湯圓應節,寓意愛得煙韌及甜蜜團圓。下廚對兩人來說零難度,更夫唱妻隨,默契滿分!詩詩表示第一次整湯圓,認為不困難,只是花心機,子丹大讚太太廚藝了得,任何菜式也難不到她:「佢真係煮乜都得,佢又鍾意食,咩菜式都識煮,西餐、上海菜、法國菜、西班牙菜、廣東菜都識,所以你話我係咪好口福,有時我拍完戲好肚餓,佢半夜三更整個三文治畀我都好正。」

烹飪班被女圍

他大爆家中有兩名廚藝高手,除了太太,現年11歲的細仔甄濟嘉(James)年紀輕輕已是小廚師,最拿手整意大利飯及鬆餅,水準一流,詩詩笑說:「James好鍾意煮嘢食,佢三年級嘅時候,參加嘅課外活動就係烹飪,我當時同佢開玩笑,問烹飪班係咪好多女仔,佢話係,得佢同一個朋友係男仔,佢又話好出名嘅廚師Jamie Oliver都係男仔有時我煮嘢食,佢都會做小廚師幫我。」子丹自嘲廚藝不濟,不過詩詩開腔護夫:「子丹拿手煮嗰幾樣嘢,我都唔識煮,好似龍蝦同埋炒蛋,佢真係煮得幾好食。」

詩詩指今個新年非常熱鬧,因為表妹湛琪清最近結婚,不少親戚都由外地來港:「最開心係婆婆都喺度,佢就快90歲,我哋四代同堂一齊過新年。」子丹就透露每年大年初一全家都會穿上唐裝向長輩斟茶和拜年。

豬年強攻歐美

提到豬年展望,子丹指工作已排得密麻麻,在亞洲和荷里活兩邊忙,剛完成了迪士尼電影《花木蘭》拍攝,過年後就投入與導演陳木勝聯手監製的動作新片,年底則接拍動作西片《Sleeping Dog》。至於其兩部重點電影《葉問4》和《肥龍過江》會於今年暑假推出,導演葉偉信正為《葉》片做後期工作,並爭取於5月的康城影展曝光,子丹亦很感謝影迷愛戴,令「葉問」這人物能走到世界每個角落,讓系列走到第四集,這一集對他跟葉偉信來說也是最有意義及最喜歡的一集。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!