掃呢頁CODE去手機

2019年2月4日 星期一

楊明:唔知莊思明嬲豬!蔡思貝認同楊明似兄妹 __,楊明,莊思明,蔡思貝,

藝人蔡思貝與楊明到九龍灣為《警察故事2019》開工,提到楊明女友莊思明嬲爆「鬧小三」,蔡思貝說:「唔知咩事,不過我同楊明識咗好耐,大家感情似足兄妹。我 ...


藝人蔡思貝與楊明到九龍灣為《警察故事2019》開工,提到楊明女友莊思明嬲爆「鬧小三」,蔡思貝說:「唔知咩事,不過我同楊明識咗好耐,大家感情似足兄妹。我好鍾意同佢開工,日日笑到魚尾紋都出晒。」

提到蔡爸爸曾於警界服務,蔡思貝說:「警方畀咗好多真實案例,製作好認真,今次其實除咗我哋幾個演員,亦出動大批現役警察參與演出。我爸爸有啲舊拍檔見到我,仲登特攞番啲我細個喺警局同爸爸嘅合照畀我睇,估唔到會撞番好多Uncle。我選港姐前,都有諗過去考警察,對呢個行業好有親切感。」而完成戲份後,蔡思貝與楊明亦已煞科,可以開開心心與家人過農曆年。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!