掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

奧斯卡2019:奧斯卡:「美國隊長」作客晒風度冧暈網民 __,奧斯卡,美國隊長,

《第91屆奧斯卡金像獎》曲終人散,不過網民仍於社交網熱論多個經典時刻,Queen開場演唱,以及LadyGaGa與畢利谷巴(BradleyCooper) ...


《第91屆奧斯卡金像獎》曲終人散,不過網民仍於社交網熱論多個經典時刻,Queen開場演唱,以及Lady GaGa與畢利谷巴(Bradley Cooper)演出固然成焦點,但原來連無份提名,只做頒獎嘉賓的「美國隊長」基斯伊雲斯(Chris Evans)都一樣成熱話,事關佢被發現兩個Sweet爆同可愛時刻,唔知你又有冇留意到?

大會一開始就頒最佳女配角獎,《愛在無聲的街角》(If Beale Street Could Talk)女星Regina King上台時被裙腳絆倒,坐前排的基斯即時大晒風度上前扶女方上台,鏡頭拍下呢幕被網民於社交網瘋傳,大讚基斯貼心,更有人為呢個場面Key上「美國隊長」盾牌,又翻出基斯早年於《第41屆People's Choice頒獎禮》主動出手扶92歲老牌女星Betty White上台一幕,讚他一直勁好仔!

此外,基斯與天后珍妮花露柏絲(Jennifer Lopez)頒獎時,睇到信封內嘅得獎者是漫威超英片《黑豹》(Black Panther),被鏡頭拍到情不自禁歡呼嘅一幕,唔少粉絲都話佢勁可愛,完全搶晒Fo!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!