掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

【王晶現身《大老千》結局】抵死對白透露王子涵想摑老竇好耐? __,王子涵,王晶,

《荷里活有個大老千》終於大結局,都係嗰啲好人好報,衰人惡報啦,即係肥婆四死過翻生後同瑪利蓮行埋,又喺「荷里活電視台」打骰,然後加俊、缽仔糕、舒奇、明珠 ...




《荷里活有個大老千》終於大結局,都係嗰啲好人好報,衰人惡報啦,即係肥婆四死過翻生後同瑪利蓮行埋,又喺「荷里活電視台」打骰,然後加俊、缽仔糕、舒奇、明珠、墨基、小燕都成雙成對。文雄就入冊兼被獄中仇家打鑊金,大師兄龐峰就末期癌症時日無多。不過,呢啲都唔係重點!大結局甚至可以話係全劇嘅重點,就係最後1分鐘,王晶出場!

雖然唔係監製王晶本人現身,不過都搵咗個名叫黃精嘅小演員去扮王晶,而且呢場戲嘅對白都幾盞鬼㗎,好似王晶現身報上大名之後,肥婆四立即話:「你個名要改喎,因為個姐姐(缽仔糕)啤住你,想摑你呀!」雖則缽仔糕「嘩」一聲講:「點敢呀!」但睇嚟王子涵對老竇王晶好似真係有啲不滿喎。之後其他人叫肥婆四唔好再嚇小王晶,肥婆四就話:「驚咩啫,王晶嚇大㗎嘛。」睇落好似有啲九唔搭八,但就彷彿似係同不滿王晶嘅人講:「你哋幾唔鍾意都好,我王晶未驚過。」

無論如何,套劇終於播完,好定唔好已經唔重要,因為唔少人都好期待緊接嘅新劇《福爾摩師奶》,因為有越嚟越濃女人味嘅陳松伶呀!


鍾意就快D Share啦!