掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

長期影響性觀念 __,

長期影響性觀念

長期影響性觀念對於父女共浴,專業性治療師及兩性關係輔導員何慕詩指在港比較少見,建議家長應該讓小朋友在成長期開始明白身體屬於自己:「唔好畀人睇,家長去到 ...


對於父女共浴,專業性治療師及兩性關係輔導員何慕詩指在港比較少見,建議家長應該讓小朋友在成長期開始明白身體屬於自己:「唔好畀人睇,家長去到仔女某個年紀,就算關係再親密,都要識避忌。」問到這種情況可會影響女兒的性觀念?何慕詩坦言:「如果喺正常環境成長,好難相信女仔喺呢個年紀會唔介意同爸爸沖涼,因為一路長大,社會都會灌輸有乜嘢係舒服、唔舒服。」指若然一個23歲香港女生這樣做,她會感到很奇怪:「好奇佢自細接受乜嘢教育,點教佢兩性關係。」

至於兄妹間經常見到對方的裸體,會否令他們容易有性功能障礙?何慕詩指事件有太多未知因素,故很難分析:「兄妹對對方裸體完全冇反應嘅話,咁的而且確有可能係哥哥對其他女性都冇感覺,因為佢冇咗性愛嘅概念喺腦中,問題係要兄妹成長過程中,對性同裸體完全冇概念,佢哋先會完全覺得呢件事冇問題。」對於外人對事件表示反感,她說:「如果冇人受到傷害、困擾的話,其實唔輪到外人去覺得有問題。」






鍾意就快D Share啦!