掃呢頁CODE去手機

2019年2月25日 星期一

奧斯卡2019:奧斯卡:Rami Malek大熱姿態捧走影帝 __,奧斯卡,

英國殿堂級搖滾樂隊Queen傳記片《波希米亞狂想曲:搖滾傳說》(BohemianRhapsody)中演活已故主音FreddieMercury的37歲美 ...


英國殿堂級搖滾樂隊Queen傳記片《波希米亞狂想曲:搖滾傳說》(Bohemian Rhapsody)中演活已故主音Freddie Mercury的37歲美國男星Rami Malek,最終擊敗另一大熱《為副不仁》(Vice)的基斯頓比爾(Christian Bale)捧走奧斯卡影帝!Rami首度獲奧斯卡提名即得獎。

《波》故事由Queen樂隊籍籍無名講起,Rami於片尾將當年Freddie Mercury在埃塞俄比亞群星籌款演唱會Live Aid的演出「神還原」,其精彩演出令人拍爛手掌!他之前已先後於金球獎、演員工會獎以及英國影視藝術文化學院電影頒獎禮等大型頒獎禮上獲影帝。

Rami獲獎時三度咀女友兼戲中女星Lucy Boynton,上台時大為興奮:「我的天呀!我呀媽在場!多謝我家人俾我嘅一切!」他亦謙虛多謝演路上所有令他今日成為影帝的人,提到電影本身唔係由佢擔正一事:「我可能唔係最好嘅選擇,但而家好似都Work呀!」扮演Freddie的他亦多謝在場的Queen:「多謝你哋俾我見成為你哋精彩傳奇嘅一部分,我永遠欠咗你哋!」而Rami亦講到自己與Freddie同為「新移民」,成功後故事為大眾所知。此外,他最後於台上大讚Lucy為天才演員,演出精彩之外:「你俘虜咗我個心。」場面勁Sweet!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!