掃呢頁CODE去手機

2019年2月6日 星期三

【迎豬年】沈大師:初四真轉勢 中港股8月升到出年 __,沈卓盈,沈大師,

豬年還有兩日才開市,股民為新一年做投資部署前,不妨聽聽兩位堪輿學家沈大師和麥玲玲,如何從玄學點評豬年的投資運勢,以及股樓金滙的走勢變化。相關新聞:【迎 ...


豬年還有兩日才開市,股民為新一年做投資部署前,不妨聽聽兩位堪輿學家沈大師和麥玲玲,如何從玄學點評豬年的投資運勢,以及股樓金滙的走勢變化。

相關新聞:【迎豬年】沈大師︰裁員潮至 樓市沽壓大 麥玲玲:樓價難大升



【股市篇】沈大師︰上半年反覆 8月轉升

去年立春(2018年2月4日)後,恒指由歷史高位三萬三轉勢下跌,觸發小型股災。前車何鑑,訊匯證券行政總裁沈振盈都說,今年特別多人留意立春是否又是轉勢日,而今年立春碰巧是年三十,只得半日市,微升59點,收報27,990點,未能升破28,000點。沈大師推算真正轉勢會過農曆年假後,即初四開市日。



沈大師用立春的八字推算,今年股市有兩個局︰「財多身弱」及「食傷生財」,「我傾向股市上半年會反覆震盪,特別係第一季股市會向下沉底,新曆5、6、7月就會反覆,去到8月先開始有升浪出嚟,下半年表現會好啲。」

相關新聞:【直播預告】親赴黃大仙!沈大師為港股求籤!



他指今年雖然財星好強,但由於底子弱,要幾經波折才會有成果,「經濟本身唔得,表面出現一啲小陽春現象,但實質底子太差,喺經濟數據上仍睇唔到令人鼓舞嘅前景。」他估計下半年股市好轉亦因政策上的轉變刺激觸發,有機會是中國貨幣政策改變,因而吸引全球資金流入中港股票市場,而這一波升幅有機會持續至2020年第一季。



股票版塊方面,沈大師指下半年的八字以「金水用神」,屬水行業大旺,如零售、內需、出口、貿易、航運,將會變得強勢,「屬水行業強,反映中美貿易戰有機會拖至8月8日後可完全解決,行業開始好轉順暢。」



屬金行業亦會受惠,沈大師指可留意保險股,但銀行股就要有耐性一點,因銀行業仍有負面因素未消除,還看今年首兩季銀行業績好壞才能下定論。



至於最多人關心的騰訊(700),沈大師指屬火行業的財運都強勁,手機孖寶舜宇光學(02382)及瑞聲科技(2018)、5G、電訊、電腦行業股都可以留意;惟騰訊還看公佈首季業績後,股價會否到底才決定,「首季業績後我估會拖到騰訊股價幾低嘅,跌得低又唔怕買,220至200蚊嘅位,就一定唔怕買。」



沈大師豬年建議︰「絕處逢生,物極必反,好大嘅轉變會係豬年出現,投資者要繼續手持現金,等大市出現恐慌性下跌後先入市,重點仍係屬金水板塊。」



【股市篇】麥玲玲︰今年短炒好好炒

講到今年股市,不少人擔心今年己亥年,股市會否比狗年戊戌年更差,麥玲玲表示,「今年情況唔係咁悲觀,因為上年戊戌年火土太重,股票唔會好,而且戊戌年立春八字真係冇財星。不過到己亥年,水旺,香港行金水運都唔差,第二立春八字有財星,而且係偏財星。」



她表示,己亥年立春八字火旺,估計今年股市炒賣活躍,「第一唔係行單邊,上年點玩都係輸,今年係有贏有輸,上落幅度大,係一個好炒嘅年份,如果你眼明手快係賺到錢。」她提醒,今年短炒較炒長線易有勝算。



她預期,港股今年整體波動較大,但走勢不過不失,其中農曆九月至十月是全年經濟走勢最穩健的月份,市場投資氣氛樂觀,外圍有利好消息帶動,整體交投比早前活躍。不過,全年要特別小心正月、農曆四月、農曆七月;其中農曆四月,火土重,市場受悲觀情緒籠罩;至於農曆七月強烈受沖,風險亦會較高。



板塊方面,立春八字金、水重,有利銀行業增長,但更嚴格的監管,對銀行帶來一定制肘;另外,物流、旅遊、基建股亦有不俗表現。至於屬木的行業偏弱,較易受衝擊,如傳統紙媒、環保股。



科技股方面,科技屬火,會面臨衝擊,市場汰弱留強,部分或會被市場淘汰。另外,流年八白財星飛臨中宮,象徵受到囚禁,「即係成個財星畀人拉咗,今年成個市場炒賣係活躍,但拎唔拎到啲錢走呢?要去到2020年,財星出囚,咁就鬆動啲。」



麥玲玲豬年建議︰偏財運旺,賺快錢機會多,但市場大上大落,投資者要有糊就食,見好即收,尤其上半年更要謹慎行事。



【金滙篇】沈大師︰美元下跌 金價向好

豬年二黑位對美國不利,沈大師估計美元第一季或會見反彈,然後就會反覆向下走,展開大跌浪。由於美元下跌,黃金及外幣都會變好,「今年除了要留意黃金,亦要留意外幣,最旺地方係西北,即係英國、歐洲,尤其英鎊係重點,值得留意,日圓都會不錯。」



至於金價,沈大師看好今年可升至每盎斯1,400美元,因為假如貨幣政策有變,金價便有上升空間,而假如全球經濟下行,黃金又有避險作用,「金今年係『用神』,我覺得金價係1,160美元已抄咗底,未來一兩年會反覆向上,今年未必上得高,估計可到1,400美元。」



【金滙篇】麥玲玲︰特朗普個人清醒返 貿易談判有進展

人民幣方面,她認為不宜睇得太淡,因為豬年四綠文昌星飛正北,「分分鐘一個屈尾十佢又反彈。」今年中國、日本經濟料會不俗,反而歐美仍多爭端,或會重新洗牌。金價方面,料上半年走勢平穩,但至農曆六、七月,會迎來一段升勢。



提到貿易戰,她表示,歷史不斷循環,對上兩個己亥年,即1899年,美國提出門戶開放政策,「夾硬拎嘢入來畀你賣,大家瓜分利益,同樣今年各國喺貿易戰上,會達成一啲協議,打開一啲窗口。」加上,過往「9」字尾年份,一般變化都較大,或者有重大突破;再者,觀乎特朗普八字,她今年離開本命年,「今年行返水運,個人通咗,理論上決斷會英明咗。」她預期,今年各國就貿易議題上,問題雖未能即時解決,但關係未必會如去年般緊張,情況有好轉。



記者:倪敏慧、鍾耀恆



whatsapp sticker

快啲嚟下載果籽新春〈豬年貼籽-多豬慎入〉WhatsApp Stickers|bit.ly/AppleseedSticker



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2Ul8W3t





沈大師:「屬水行業強,反映中美貿易戰有機會拖至8月8日後可完全解決,行業開始好轉順暢。」 沈大師:「屬水行業強,反映中美貿易戰有機會拖至8月8日後可完全解決,行業開始好轉順暢。」
麥玲玲預期,今年國際貿易議題,雖未能即時解決,但各國關係未必會如去年般緊張,情況有好轉。

麥玲玲預期,今年國際貿易議題,雖未能即時解決,但各國關係未必會如去年般緊張,情況有好轉。

鍾意就快D Share啦!