掃呢頁CODE去手機

2019年2月6日 星期三

【大女沈月入行無望】沈嘉偉跛腳巡舖 單腳飛身上車好敏捷 __,沈嘉偉,沈月,

今年就係沈嘉偉同女神邱淑貞結婚二十週年,亦可以話係邱淑貞息影二十週年。雖然息影後豆豆就甚少出現喺熒幕前,但一日女神終生女神,直到而家都仲有好多網民對佢 ...




今年就係沈嘉偉同女神邱淑貞結婚二十週年,亦可以話係邱淑貞息影二十週年。雖然息影後豆豆就甚少出現喺熒幕前,但一日女神終生女神,直到而家都仲有好多網民對佢念念不忘。就連佢大女沈月,都被網民封為新一代女神,咁大女又真係深得阿媽遺傳,同豆豆似到十足十。雖然先得17歲,但已經好靚女個樣夠晒資格入行,但豆豆指個女對呢行無興趣,又有傳大女同二女下年都會去英國讀書,斬斷入行可能。

要送兩個女去英國讀書,錫女錫到燶嘅沈嘉偉當然更俾心機做生意。呢日《壹》仔見到跛住隻腳嘅沈嘉偉都親自落銅鑼灣I.T巡舖。一隻腳受咗傷嘅佢將隻腳架上輔助車,碌到去舖頭門口。見老闆嚟到,員工都好醒水,即刻出嚟迎接佢,同佢吹水。但要入舖頭就要上兩級樓梯仔,見唔方便,佢停喺門口無入去。傾咗陣,就走人。揸住架車慢慢碌去搵司機,咁睇落佢又碌得幾過癮喎。雖然受咗傷,但佢單腳飛身上車,身手好敏捷啊!


鍾意就快D Share啦!