掃呢頁CODE去手機

2019年2月6日 星期三

黃婉曼教食生蠔催生B __,黃婉曼,

娛圈人妻近年爆生B潮,14年嫁給馬主馮柏基的黃婉曼,17年生下長女Kyra,去年宣佈再陀第二胎,現在陀B約五個月,據知BB豬又是囡囡,眾姊妹席間爭着摸 ...


娛圈人妻近年爆生B潮,14年嫁給馬主馮柏基的黃婉曼,17年生下長女Kyra,去年宣佈再陀第二胎,現在陀B約五個月,據知BB豬又是囡囡,眾姊妹席間爭着摸肚沾福氣。黃婉曼生上癮,她目標是越多越好:「最少生三個,我係一個豬媽媽。」樂瞳好奇:「唔辛苦㗎?」李思欣也插嘴:「我諗起個畫面都好驚。」黃婉曼來個經驗之談:「我生第一胎真係好辛苦,但過咗就冇事。其實婚後好想快啲生,但一直未有,每次想放棄就有咗。」

相關新聞:六女離無綫 豬年更暢旺伍詠薇睇好沈卓盈發圍



思欣努力中

未有所出,兩人今年決定兌現「造人」計劃,范振鋒日前講笑詐老婆型未配合,黃婉曼畀貼士:「除工作勤力,返屋企都要勤力啲,有付出先有收穫,好公平㗎,仲有最緊要係保持活力充沛,我聽人講食多啲生蠔都有用。」思欣自爆相士曾提點造人吉時為晚上9時到11時:「嗰個時間開緊工或食緊飯。」

撰文:比華利

攝影:林德雄




鍾意就快D Share啦!