網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月6日 星期三

徐子淇:李徐子淇ASMR式拜年 聽到你骨痹! __,徐子淇,

好多藝人都會透過社交網同大家拜年,不過單純講賀辭又好似有啲簡單,而千億新抱李徐子淇就諗到新招,佢拍片以ASMR嘅方式大講祝福說話,實行搞搞新意思。片中 ...


好多藝人都會透過社交網同大家拜年,不過單純講賀辭又好似有啲簡單,而千億新抱李徐子淇就諗到新招,佢拍片以ASMR嘅方式大講祝福說話,實行搞搞新意思。片中佢先以氣聲「恭喜發財、新年進步、身體健康」,之後佢就配上影片嘅聲音特效,先加快語速,最後用特別tone過嘅聲音講「豬年行大運」!

其實ASMR全名係自發性知覺高潮反應(Autonomous sensory meridian response),亦即係人嘅感官上收到某種刺激而出現「骨痹」、「毛管戙」等反應,而聲音上就可以用電腦特效聲嚟營造呢種效果。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!