掃呢頁CODE去手機

2019年2月20日 星期三

《荷里活有個大老千》:被無綫封殺 蔡瀚億現身宣傳:值得紀念! __,BadyJohn,無綫,蔡瀚億,

演員蔡瀚億、王子涵、監製王晶等在尖沙咀出席劇集《荷里活有個大老千》新春開年飯。早前蔡瀚億因所屬經理人公司與無綫有官司糾紛而被無綫封殺,故一直未能出席《 ...


演員蔡瀚億、王子涵、監製王晶等在尖沙咀出席劇集《荷里活有個大老千》新春開年飯。早前蔡瀚億因所屬經理人公司與無綫有官司糾紛而被無綫封殺,故一直未能出席《荷》宣傳活動。

突然現身宣傳活動的蔡瀚億笑說:「今日係值得紀念嘅一日,今次係應晶哥邀請過嚟,最開心係角色口碑好,作為演員可以為劇集宣傳係開心嘅事,希望之後可以食多幾餐飯。(宣傳唔到有冇唔開心?)明白雙方立場,我理解嘅。」

王子涵對劇集即將大結局感到不捨,現時出街觀眾也會叫她角色名「缽仔糕」或「糕姐」,她笑說:「去到泰國旅行有香港人搵我合照,雖然叫錯咗我做『大菜糕』,不過乜糕都冇所謂啦。」

蔡瀚億與王子涵也希望原班陣容再合作,問到王子涵可會叫爸爸王晶開續集?她表示:「如果劇集大結局高過平均收視,我就大膽提議爸爸開續集啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!