掃呢頁CODE去手機

2019年2月20日 星期三

田啟文:畀星爺踩低個價!田雞呻:早知收Double片酬 __,周星馳,星爺,田啟文,

藝人田啟文(田雞)今晚出席「GELOS攜手電影『新喜劇之王』敢於夢想慶祝酒會」,講到他客串《新》中重演20年前於舊版被人踩腳至面容扭曲的經典場面,他大 ...


藝人田啟文(田雞)今晚出席「GELOS 攜手電影『新喜劇之王』敢於夢想慶祝酒會」,講到他客串《新》中重演20年前於舊版被人踩腳至面容扭曲的經典場面,他大爆當初答應周星馳(星爺)演出時都未知要做回當年角色:「一直都冇拎劇本睇,係到現場拎劇本睇先知,睇完早知就收貴啲(片酬)!佢實驚我知道後怕我收貴啲,其實應該要收Double,因為冇人代替到呢隻腳,就咁畀佢踩低咗個價!」

問到電影之後可會繼續有搞作?他透露會有另外計劃,不過就大膽表示不會開拍《功夫2》:「即使再傳、再講都係流料!就算係星爺自己講都係呃你!新故事就大把,但相信佢依家忙緊《美人魚2》,或者會今年暑假上映。」

講到好友69歲李兆基被爆入紙註冊迎娶58歲女友邱巧貞,田雞表示獲悉後第一時間恭喜對方:「好戥佢開心,難得佢手術成功後又小登科,真係難能可貴,但打畀佢嗰陣可能佢做完手術,氣色唔係咁好,把聲麻麻哋,可能休息緊,所以留咗口訊畀佢,睇佢遲啲有時間就約飲茶。」有見過對方老婆?他指都太忙沒有詳細閱讀報導,之前聚會又沒有刻意去問,故未知是否認識她。

田雞又透露早前李兆基中風後都有聯絡過他開工,不過被他推辭:「佢話自己行動不便又說話唔清晰,遲啲再安排過啲工作畀佢。」更指曾於九龍城巧遇他:「佢成日喺九龍城打躉,見佢都消瘦咗、又要拎拐杖,後期知佢有Cancer都唔敢刻意打擾佢,好彩之後陳慎芝叫佢做手術,開頭佢都唔肯做好瀟灑,最後佢都做咗,亦都好瀟灑畀佢克服到,係件開心嘅事,作為朋友都希望佢有好嘅身體,依家又有好消息,再嚟希望佢有機會重返幕前拍戲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!