掃呢頁CODE去手機

2019年2月5日 星期二

梁嘉琪:是非精年宵檔收爐 梁嘉琪爆幕後功臣係佢 __,梁嘉琪,

年宵檔喺冇耐之前就終於圓滿結束,今年有份擺檔嘅「是非精」上載收檔相上社交網,其中梁嘉琪打咗編長文講感受,佢話第一次搞年宵由零開始乜都唔識,當中面對個好 ...


年宵檔喺冇耐之前就終於圓滿結束,今年有份擺檔嘅「是非精」上載收檔相上社交網,其中梁嘉琪打咗編長文講感受,佢話第一次搞年宵由零開始乜都唔識,當中面對個好多嘅困難,最終可以順利完成,係一個非常好同埋難得嘅經驗,由投標、設計到準備開檔,竟然8成係出自一位PA小妹妹嘅手筆,雖然佢年紀最細,但係就最多功能,仲話冇咗佢直頭唔成事,雖然辛苦咗咁多日,但就係一班「豬隊友」嘅共同回憶!

而有份參與嘅湯洛雯同埋張寶兒,佢哋都好落力咁喺自己嘅社交網宣傳,睇片見到馮盈盈同湯洛雯幫產品不停叫賣情緒High到爆,但係就留言話佢哋為sell嘢搞到差啲姊妹反目認真搞笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!