掃呢頁CODE去手機

2019年2月5日 星期二

【迎豬年兼逗利是】阿澤任嘉賓取笑林小明 鄭中基喝停:今晚呢個騷佢有份! __,杜汶澤,林小明,鄭中基,阿澤,

攝影:陳俊強
鄭中基(Ronald)在年三十晚於紅館舉行一連五場演唱會,今晚揭開序幕,與歌迷迎接農曆新年。相關新聞:年三十紅館團年鄭中基伴女兒三代同堂大合唱在倒數之 ...


鄭中基(Ronald)在年三十晚於紅館舉行一連五場演唱會,今晚揭開序幕,與歌迷迎接農曆新年。

相關新聞:年三十紅館團年 鄭中基伴女兒三代同堂大合唱



在倒數之前,先由杜汶澤擔任嘉賓,他相當得意表示:「唔係我仲有邊個呀?第一晚喎!」阿澤之後幫老婆田蕊妮的個人大碟賣廣告,又向歌迷推介自己網上節目。



阿澤又說與鄭中基識於微時,兩人經常飲醉酒,又提到其中一次經歷:「有次我哋去人哋婚禮又飲醉咗,見到林小明我哋同佢講,不如你開套戲畀我哋,打贏周星馳。林小明話諗咗套戲好勁,叫《重案黐孖GUN》,個GUN字係英文所以好勁,之後鄭中基同佢講,如果你『黐孖』都係英文就真係勁喇,之後林小明黑晒面,我哋之後都好少開佢工。」

相關新聞:【全場爆滿】鄭中基開騷送狗迎豬 闔家捧場坐頭排團年



在阿澤暢談期間,鄭中基上台插嘴:「喂,唔好再講林小明,今晚呢個騷佢有份。」全場爆笑,鄭中基又「補飛」道:「其實我未換好衫,其實我之前唔係咁嘅意思㗎,小明哥。」



兩人又在台上互相祝福,阿澤祝鄭中基連生貴子,鄭中基就代阿澤宣佈:「我要同大家講,佢真係大隻咗好多,我哋要恭喜佢先,佢之後要出賽參加健美比賽。」



兩人一來一往直至凌晨12點倒數,台上有放煙花,然後一齊唱《時間人物地點》。兩人又到台邊向觀眾逗利是,但不是每位觀眾都帶利是,被阿澤講笑話:「有冇搞錯!」



然後鄭中基唱《無賴》並多謝太太,在自己準備演唱會期間,太太辛苦照顧家庭。



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:陳俊強  杜汶澤擔任第一晚演唱會嘉賓。 杜汶澤擔任第一晚演唱會嘉賓。
 阿澤大爆曾與中基一起飲醉,取笑林小明,但被中基制止,爆笑表示:「喂,唔好再講林小明,今晚呢個騷佢有份。」

阿澤大爆曾與中基一起飲醉,取笑林小明,但被中基制止,爆笑表示:「喂,唔好再講林小明,今晚呢個騷佢有份。」
 兩人與歌迷一起倒數,唱出《時間人物地點》。

兩人與歌迷一起倒數,唱出《時間人物地點》。
 兩人又落到台向觀眾逗利是。

兩人又落到台向觀眾逗利是。

鍾意就快D Share啦!