掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

【娛樂人物】被梁藝齡踢歪盆骨「老公日日孭我睇醫生」柳影虹患難見真愛 __,

入行42年的柳影虹,提起89年因拍劇盆骨被踢歪仍心有餘悸,幸好得老公扶持,令她患難中覓得真愛。
入行42年的柳影虹,提起89年因拍劇盆骨被踢歪仍心有餘悸,幸好得老公扶持,令她患難中覓得真愛。現年63歲的柳影虹,入行長達42年,首次拍劇已當女主角, ...


現年63歲的柳影虹,入行長達42年,首次拍劇已當女主角,其後因利乘便唱劇集主題曲,星途可謂一帆風順。可惜,89年她因拍無綫電視電影《霓虹姊妹花》一幕打架戲,被梁藝齡(原名梁佩玲)踢歪盆骨,令她痛不欲生。幸好,老公周富祥始終對她不離不棄,每日貼身陪伴她睇醫生,患難見真情:「將來我乞食都跟住佢!」

撰文︰祖李

攝影︰林德雄

相關新聞:照顧患癌雙親恨抱孫

人稱柳姐的柳影虹,自幼家境不俗,父親在紗廠身居要職,早年她曾考入無綫藝訓班,可惜被母親阻止而停學。其後柳姐到夜總會唱歌,77年參加麗的電視藝人訓練班而入行,第一次拍劇已經當女一,86年更過檔無綫發展,可惜她卻於89年拍電視電影《霓虹姊妹花》一場打架戲,被梁藝齡踢歪盆骨,椎間盤突出而被迫停工,更險些令她下半生要坐輪椅。



柳影虹的丈夫周富祥是警務處前高級助理處長,二人多年來都恩愛如昔。資料圖片 柳影虹的丈夫周富祥是警務處前高級助理處長,二人多年來都恩愛如昔。資料圖片
柳影虹當年除了拍劇,更唱過不少劇集主題曲。資料圖片

柳影虹當年除了拍劇,更唱過不少劇集主題曲。資料圖片
柳影虹當年拍電視電影《霓虹姊妹花》,片中與藍潔瑛及梁藝齡大打出手,梁藝齡起飛腳踢低柳姐,想不到竟因此令柳姐受傷。

柳影虹當年拍電視電影《霓虹姊妹花》,片中與藍潔瑛及梁藝齡大打出手,梁藝齡起飛腳踢低柳姐,想不到竟因此令柳姐受傷。

痛到嗌跳樓

這段痛苦經歷,柳姐至今提起仍記憶猶新︰「其實唔關梁佩玲事,係導演卓伯棠成日話佢踢得假,啲替身又收晒工,我哋拍到第二朝八點佢都唔收貨,之後要趕外景,最後我惟有硬食一腳,初時我唔知咁大鑊,冇報工傷,否則醫療費就要無綫畀。」重提當年受傷後的痛楚,柳姐不禁眼濕濕︰「最嚴重係瞓床年幾,企都企唔穩,乜嘢大醫生都睇勻。最後搵聖德肋撒醫院嘅骨科權威邱明財,佢叫我做開腰骨手術,但話有五成機會癱,我得35歲咋,幾時癱到80,條腰痛到被火燒咁,生不如死,日日嗌跳樓。初時未搵到病因,仲以為係膽石,我痛到逼個醫生幫我割咗個膽,手術後仲慘!前又痛、後又痛,老公怕我自尋短見,所有窗都鎖晒。」

柳姐說當年睇骨科每次都要花四、五千元,多年來單是醫藥費花掉數十萬元,最慘是每隔幾日就要打類固醇針止痛,副作用令她口腫面腫,幸好遇到一名跌打師傅,腰患才有轉機,柳姐說︰「好彩做開腰骨手術前一晚,有人介紹咗個師傅畀我,第二日俾佢整,嘩!痛到飛起,第三個禮拜我終於勉強行到。之前唔郁得,晚晚要等老公返嚟同我清理大、小二便同沖涼,真係想死!」

相關新聞:同班萬梓良勁大食



乞食都跟實

病情有轉機,老公周富祥每日扶柳姐到公園學行,行足半年才康復。患難見真情,柳姐感慨說︰「我呢個老公,唔使我生仔又唔使我煮飯,仲日日孭我睇醫生,所以佢將來就算乞食我都跟住佢!」雖然現在行動自如,但舊患不能根治,每隔數天就要做按摩,否則腰痛會復發。

其實,柳姐的老公周富祥,是警務處前高級助理處長,離職後做過保安一哥,月入六位數字,近年他更將名下物業轉讓給愛妻。柳姐冧爆說︰「我唔敢郁佢物業,都係佢話事,佢超有責任感,屋企嘢都爭住嚟做。有時我都會怨佢︰『老公,你畀我成長吓,唔係將來有乜事,我又好似個廢人,咁點算!』」老公照顧周到,開騷對柳姐來說,可以爭取存在感︰「今年3月同4月開一場,3月喺香港大會堂舉行。今次演唱會搵咗啲老友歌王、歌后嚟壓場,之前同尹光、葉振棠都好合拍,可能再合作未定,不過嘉賓𠵱家唔開估,到時畀大家驚喜。」

場地提供︰築地.山貴水產市場




鍾意就快D Share啦!