掃呢頁CODE去手機

2019年2月22日 星期五

【求學靠阿公hit歌攞分】張繼聰為蘇永康拍MV 笑言已淡出樂壇 __,張繼聰,蘇永康,

蘇永康新歌「ALLTHATJAZZ」MV將於下星期一新鮮出爐,今次特別請了好友張繼聰助陣拍攝,張繼聰自爆是阿公忠實Fans,求學時期考試靠唱阿公hit ...




蘇永康新歌「ALL THAT JAZZ」MV 將於下星期一新鮮出爐,今次特別請了好友張繼聰助陣拍攝,張繼聰自爆是阿公忠實Fans,求學時期考試靠唱阿公hit歌攞分,更被讚揀歌有taste!如今二人已為人父,每次相見必暢談仔女經,今次MV張繼聰與小演員做對手戲,他大施氹仔功,令得小朋友乖乖演出!

「ALL THAT JAZZ」的MV除了有張繼聰、小演員,還有扮演媽咪的胡琳,這首歌是講及父子情及家庭樂,在MV中張繼聰有個幸褔家庭,已為人父的他與兒子玩成一片、毫無難度,更不時流露出一副慈父相教小演員演出,令拍攝進度火速完成!

張繼聰笑言,好開心再有機會拍MV,因為他已經暗地裹淡出了樂壇,今次他拍這首歌是因為覺得很有意義,相信每個家庭也會有共鳴,令父母反省是否一定要將自己的一套強硬加添在子女身上呢? 張又表示,很期待阿公與中樂團的演出,不過他笑言到時只會去看不會上台唱歌,因為現在他唱歌會很緊張!更爆料說:「以前我喺演藝學院讀書,每次考唱歌都會唱阿公的歌,本來老師話我唱歌窄窄哋,不過好在我有taste唱佢啲歌,所以先合格,之後去酒廊唱歌都會唱阿公的歌。」

蘇永康說:「今次邀請阿聰幫手係因為我哋兩家人都好熟,我見過你個大仔阿詹都幾活潑,你哋嘅相處方法幾有趣,所以搵咗你拍!我自已個仔只有21個月大,唔知將來相處會唔會好似你哋咁緊扣,所以我將呢個諗法講畀Wyman知,等佢填歌詞時有啟發,再加上阿聰嘅演繹方法去做。」

即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app


鍾意就快D Share啦!