掃呢頁CODE去手機

2019年2月18日 星期一

張家輝:《廉政》疑團大拆解!觀眾睇完嗌Encore __,張家輝,

劉青雲、張家輝及林嘉欣主演的英皇賀歲電影《廉政風雲煙幕》,上映以來大受歡迎,截至今日中午十二時累計票房為2,741萬,成績相當唔錯!面對劇情緊湊,不少 ...


劉青雲、張家輝及林嘉欣主演的英皇賀歲電影《廉政風雲 煙幕》,上映以來大受歡迎,截至今日中午十二時累計票房為2,741萬,成績相當唔錯!面對劇情緊湊,不少觀眾均睇到相當肉緊,東網進行街訪,很多觀眾大讚演員演得出色外,對戲中劇情同時亦產生不少疑問。例如張家輝臥底身份可被承認?片中劉青雲是否被張家輝利用?片中提及廉署有內鬼是誰?何遠東是否有病等?東網近日邀得導演麥兆輝為大家逐一解構!

《廉》片內裏不乏驚險場面,有爆炸、雪山射殺、撞車,令觀眾睇到非常肉緊,不過對於片中的關鍵證人張家輝,也存有很多問題,皆因一開始家輝於酒店偷走飛澳洲一刻,已把他所知道的犯罪證據存入USB,並交給任職廉署的劉青雲,惟青雲安排家輝的臥底職務,原來廉署一點也不知情,那家輝的臥底身份又會否被承認?導演麥兆輝直言戲中的家輝臥底身份絕對不成立,皆因正式臥底會有相關文件紀錄,於法律上會被接受,更謂:「臥底係需要支出,支出係政府畀錢嘅時候,就唔可以有紀錄話出面有十萬個臥底,每個月畀一萬蚊就會係天文數字,唔可以咁運作,所以文件紀錄重要性係喺度嘅,呢份係非常秘密嘅合約,唔可以隨便話你係臥底。」

而青雲於案件審訊期間,私下接觸兩位重要證人,麥兆輝表示現實中絕對不可以,他謂:「撞到就冇辦法,法律同調查係有一條界線。戲入面有場戲我好深刻,方中信喺戲入面對青雲講,佢為查案不惜一切,呢樣已經係貪念。」片中陳家樂私下為上司劉青雲辦事,那又算不算犯法?麥兆輝對此謂:「好難講,正式犯案唔係佢,但佢係廉署入面職級唔係咁高,佢跟住青雲呢個神探級別學到唔少嘢,去到仰慕程度,應該唔會敢告發。」

至於另一位廉署職員的何遠東,片中為找重要人物時,眼都唔眨來回翻看閉路電視,期間表現有點神經質,那其角色定位又是否有病?麥兆輝哈哈大笑謂:「呢個世界會有人係咁,有啲人睇唔明。其實當年大學收咗兩位學生,一個係青雲,另一個就係何遠東,後來一齊喺廉署工作,何遠東係一個相信數據嘅人,好叻、記性好好,所有嘢都係佢拎數據出嚟,我相信係有呢啲人,將佢放入角色會好有趣!你覺得佢黐線都係對住青雲,但大家可能唔記得佢哋由細就識,何遠東嘅肢體動作有少少誇張,但做到喜劇效果。」

街訪

1)葉小姐

對張家輝印象最深,希望下集劇情發展,家輝喺泳池畀太太救番,劉青雲做番廉署就好喇!

2)張小姐

梗係鍾意劉青雲有好多幕都好難忘,尤其最後一幕佢同林嘉欣和好如初,劇情再發展落去,希望搵到廉署入面邊個係鬼。

3)何先生

我肯定要睇多次,因為好多細節位唔明,編劇個鋪排係要大家睇多次,我都睇咗兩次。我想讚套戲整體都好精心,個個都咁演得好,導演麥兆輝好用心,續集當然係捉「大老虎」吳浩康

4)許先生

張家輝做得好好,好奇喺劉青雲個角色後面,係咪應該仲有個大老虎冇交代呢?

5)葉先生

好多嘢要睇到最後尾先知,想讚林嘉欣不愧係影后,好耐冇見佢演戲,今次佢喺戲入面好有港女式演繹,有驚喜。

6)謝先生

劉青雲演戲幾好,過程表達到佢好盡職,續集想知多啲法庭入面嘅嘢,呢集講到Close File好簡單,唔表達得晒,張家輝又有冇死呢?如果套戲所有證人都死亡,過程入面顯示唔到法律可以伸張正義到,何遠東都幾搶鏡,不過我鍾意影帝多啲!

7)魏先生

對林嘉欣印象最深,因為佢演出有別於平時,續集想佢講多啲同劉青雲夫妻之間嘅嘢。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!