網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月17日 星期日

蘇韻姿(Andrea):《愛.回家》重戲份!蘇韻姿一Take拍十次 __,愛.回家,蘇韻姿,

無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》收視高企,每一集都有不同爆笑劇情,睇得觀眾非常開心,當中飾演劉丹細女「紅衫魚」熊心如的蘇韻姿,戲份甚重,她很慶幸能成為 ...


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》收視高企,每一集都有不同爆笑劇情,睇得觀眾非常開心,當中飾演劉丹細女「紅衫魚」熊心如的蘇韻姿,戲份甚重,她很慶幸能成為劇中主要角色,跟其他藝人亦相處得很開心,問到拍攝時會否經常忍不到笑?她說:「我係比較叻忍笑,又可能我好慢先Get到,見到人笑我先笑!咁大家都玩得好開心,有時幕後人員都忍唔到笑,有時一Take要拍十次。」

問到會否也想嘗試其他角色?她即表示渴望拍古裝劇:「拍古裝戲要學歷史、禮儀,拍一套劇學識到好多嘢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!