網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月17日 星期日

杜汶澤:閱女無數背田蕊妮出軌 杜汶澤風流變顧家 __,杜汶澤,田蕊妮,

杜汶澤被拍得夜會索女,其實他曾自爆婚前閱女無數,一夜情次數多到要長備避孕套:「做亞視藝人嗰陣比較放任,夜晚收工同啲副導演去食飯識女仔。一夜情呢啲基本嘢 ...


杜汶澤被拍得夜會索女,其實他曾自爆婚前閱女無數,一夜情次數多到要長備避孕套:「做亞視藝人嗰陣比較放任,夜晚收工同啲副導演去食飯識女仔。一夜情呢啲基本嘢嚟嘅,所以我長期銀包袋住一個避孕套!有時瞓醒屋企多咗個女人,好驚喜。」

他與田蕊妮拍拖時曾經一腳踏兩船,後因認定阿田為終身伴侶,始與「小三」斬纜,豈料婚後因事業低潮出軌,他自爆曾在太太身邊時收到「小三」的肉麻短訊,即場斷正吵大鑊!最後阿田亦考慮到他正經歷事業低潮期而迷失,選擇「捱義氣」留下。

對於老公的荒唐情史,她曾說:「喺娛樂圈有能力嘅人都吸引到異性埋身,睇吓自己夠唔夠定力;如果連異性都唔想埋身,即係你唔夠吸引力喇!」不過,近年阿澤漸漸蛻變成顧家男,不時氹老婆親自下廚,是圈中公認的「愛妻號」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!