掃呢頁CODE去手機

2019年3月24日 星期日

許廷鏗:生命中重要的三個女人 許廷鏗開騷感動到喊 __,許廷鏗,

歌手許廷鏗(Alfred)在紅館開騷,吸引不少圈中人來捧場外,更以全女班嘉賓上場,三個在他不同階段的好友歌手,包括林欣彤、鄭欣宜和JW(王灝兒),三人 ...


歌手許廷鏗(Alfred)在紅館開騷,吸引不少圈中人來捧場外,更以全女班嘉賓上場,三個在他不同階段的好友歌手,包括林欣彤、鄭欣宜和JW(王灝兒),三人都以校服造型逐一現身舞台和Alfred合唱,他謂:「喺呢個畢業禮咁重要日子,我想請一啲同我經歷高高低低嘅朋友,每個人身邊都有啲人不停鼓勵你,無論你遇到任何事都好,問到唔問就第一個撐你,好多眼淚同歡笑聲,希望大家以熱烈掌聲歡迎佢返到呢個舞台。」而林欣彤先現身台上和他唱出《忍》。

到JW在台中央出現,兩人拖着手唱出《矛盾一生》,更有一刻兩人都被感動得哽咽起來,Alfred稱:「我哋一齊玩唱歌比賽大,兩個都傻吓傻吓咁,淨係鍾意唱歌,大大小小舞台都唱過,到今日嚟到紅館呢個舞台都想同佢一齊分享。」之後Alfred哽咽說:「呢個嘉賓錫我多過自己,將所有嘢分享畀我,我開心佢開心,我唔開心佢比我更加嬲,如果你哋都好似我咁幸福遇到一個咁嘅人,你哋要好好捉住佢,記得大大聲講你喺我心目中好緊要㗎。」之後就見欣宜已聽到哭成淚人,邊喊邊唱出《女神》,之後3女再與Alfred合唱《十年約會》及《青春頌》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!