掃呢頁CODE去手機

2019年3月24日 星期日

柯震東:抑鬱復發?柯震東嗌再見嚇親網友:很痛苦 __,柯震東,

27歲嘅台灣男星柯震東早前傳患抑鬱症,前年12月更疑有輕生念頭,曾喺社交網發文:「我死了有人在乎嗎?」一度令粉絲十分擔心。今早,柯震東又突然喺IG連出 ...


27歲嘅台灣男星柯震東早前傳患抑鬱症,前年12月更疑有輕生念頭,曾喺社交網發文:「我死了有人在乎嗎?」一度令粉絲十分擔心。今早,柯震東又突然喺IG連出幾個Post,分別表示:「Say goodbye」、「人會變嗎?!這個世界給你的答案是……不會」、「那還要堅持嗎……我回答世界……我很痛苦」、「很痛苦?!……世界回答你……對不起……我很殘酷」,圖文都充斥負面情緒,嚇親一班網友!唔少人都紛紛留言問佢發生咩事,仲鼓勵佢:「加油!要堅持啊~如果心靈真的太累了,就先暫時休息吧!」

隔咗一個幾小時後,柯震東再發文:「世界問我需要甚麼…愛情…友情…事業……我回答它……我這輩子…不會再愛了……謝謝妳!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!