掃呢頁CODE去手機

2019年3月24日 星期日

蕭正楠:蕭正楠生日做小男人 翠如爭吹蠟燭許願 __,蕭正楠,黃翠如,

藝人蕭正楠(Edwin)昨日42歲牛一,雖然佢今年首次以「人夫」身份過生日,不過蕭太黃翠如就笑言自己依然大晒,就算老公生日,對方都繼續要做阿四。不過其 ...


藝人蕭正楠(Edwin)昨日42歲牛一,雖然佢今年首次以「人夫」身份過生日,不過蕭太黃翠如就笑言自己依然大晒,就算老公生日,對方都繼續要做阿四。不過其實翠如口硬心軟啫,轉個頭佢就已經約咗一班老友,好似劉愷威、洪永城、林夏薇、黃致豪等幫老公慶祝。Edwin喺IG晒出同翠如嘅合照,並留言:「其實真係我生日架(㗎)…蕭太!#一起到老。」相中見翠如搶去主角位置,當正自己生日咁爭住吹蠟燭同許願,搞到Edwin一面無奈,惟有乖乖企喺後面做老婆背後的男人!

之後,翠如都有IG發文:「祝幸福,平安,健康,快樂,就夠。」唔少網友都話呢Pair夫婦搞笑得嚟又好閃,仲紛紛催佢哋早生貴子添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!